Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Prima dagje vandaag

Screenshot_2013-05-09-08-48-22_zps8cdb4f77.png

Ik ga wel zo naar Spaarnwoude, niet om vliegers te kijken maar im de vouwwagen uit te klappen.
Even alles weer in orde maken voor de vakantie :yes:

Ik denk niet dat ik dit weekend vkiegers ga kijken bij de FMS. Te druk met van alles en nog wat.

Van het weekend ben ik er ook niet, We gaan morgenochtend lekker met moeders een weekendje limburg doen ::thumbsup: :cool:

(misschien dat we wel bij een paar modelbouwzaken langskomen.. ) ;-)

Goedesmorgens..

Onze weervoorspellers zitter er gelukkig ook weer redelijk naast.:thumbsup:

Die voorspelde windkracht 5 is er gelukkig (nog) niet.
Heel misschien vanmiddag toch nog maar wat toestellen uitlaten.:rolleyes:
Nou, het stormt best aardig in de polder en bij open vlaktes. Net ervaren met een rondje hardlopen. :yes: Dat wordt wat anders organiseren. Hoe laat is de BBQ? Graag 1 volwassene en 2 ettertjes. Bier wordt geregeld. :celebrate:

Is alleen voor nieuwe busjes .

Als het al doorgaat , Duitsland heeft al gezegd niet mee te doen .
Nieuwe busjes zijn aanmerkelijk veiliger en stabieler dan de oude modellen. Zeer goede kantelervaringen met een Mitsubishi L300. Die vielen redelijk spontaan om in snelle bochten. En de 4x4 versie die hoger op de poten stond helemaal. :?

straks ff boodschapjes doen ,en moederdag presentje scoren , en daarna lekker rommelen .
Weer een voordeel: Dat gedoe ben ik ook van af. :banana:
En echte mannen komen niet thuis met bloemen en cadeaus, die komen thuis met honger. :teacher:

Nieuwe busjes zijn aanmerkelijk veiliger en stabieler dan de oude modellen. Zeer goede kantelervaringen met een Mitsubishi L300. Die vielen redelijk spontaan om in snelle bochten. En de 4x4 versie die hoger op de poten stond helemaal. :?

En echte mannen komen niet thuis met bloemen en cadeaus, die komen thuis met honger. :teacher:

Het gaat niet om veiligheid , maar om het milieu :? :?

Moederdag heb ik nog nooit wat aan gedaan , ze heeft elke maand al de beschikking over mijn salaris ;)

Nou, het stormt best aardig in de polder en bij open vlaktes.

Het woeit inderdaad vrij pittig.
Dus vanmiddag de Baja maar ff uitlaten hier aan de overkant :-)

Ook hier geen commerciele aktiviteiten :D

Het gaat niet om veiligheid , maar om het milieu :? :?
Oh, geinig. Komt dat dan ook in dikke Mercedes/BMW/USA Cars/grootverbruikers? Ik denk dat moderne busjes zuiniger zijn dan een dikke 600SL/535di.

En wat een kolder weer. Je mag maar 120 (heel soms 130) dus waarom zou je begrenzen als je dan toch al de wet overtreed? Echt, zo'n plan rammelt aan alle kanten. Ik zie veel meer in verplichte afstandssystemen vrachtwagens Zodat die niet bumperklevend in de spits rijden. Kunnen ze bij een situatie in ieder geval op tijd remmen (als ze opletten, ook maar een automatische hand die slaat of beker water in het gezicht om ze scherp en alert te houden tijdens de rit). :hammer:

Nederland wordt echt zo'n heilstaat waar de overheid bepaalt wat je mag en niet mag, wat goed en niet goed voor je is. Dat geldt natuurlijk alleen voor een inkomensgrens tot dubbel modaal. De rest verrijkt zich aan de fouten in de bureaucratie. :yes:

Oh, geinig. Komt dat dan ook in dikke Mercedes/BMW/USA Cars/grootverbruikers? Ik denk dat moderne busjes zuiniger zijn dan een dikke 600SL/535di.

Ho ho , mijn Benzje met 3.0 ltr V6 cdi rijdt echt wel "iets" zuiniger dan een busje hoor , ik reed met de bus van de zaak gemiddeld 1:10 , 130/140 op de snelweg .

Met mijn Benz haal ik makkelijk 1:15 met dezelfde rijstijl .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back