Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit was een Mercedes .
Toepasselijke reclame over de fly-over.

1111.JPG

Junkie heeft een knuffel nodig :) ;)
Yep :yes: Verkeerde prioriteiten levert ongenoegen op. Zijn boeken vol over geschreven. ;)

Geen vliegen en geen FMS vandaag. :nooo: Eerst wat knutsels afmaken (joystick voor vliegtuig besturing, interface voor umts modem voor microcontroller, tape op Swift vast plakken). :p

Junkie heeft een knuffel nodig :) ;)

nee dat niet , ik ben niet zo'n knuffelaar ;)

maar je word er wel gaar van om een depressieve vrouw thuis te hebben , word de stemming niet beter van , en mijn zalige lichaam het werk niet meer aankan is bijzaak , maar als je het dan over teveel wind hebt dan ben je een jankie rc en een klager , het zal allemaal wel .

maar nu is iedereen hier lekker ff weg , dus dat is best even aangenaam , het huis voor mezelf :thumbsup:

De klasse van de Nederlandse betutteling. :thumbsup: Echte beslissingen schuiven ze vooruit en dit soort idioterie zijn ze goed in. Maar dit is de zoveelste keer dat ze het zeggen en zal geen doorgang vinden. Hooguit voor die halve vrachtwagens waar je rijbewijs BE voor nodig hebt.

Dat is pas echt kolder dan, die dingen kunnen al niet veel harder.

Is alleen voor nieuwe busjes .

Als het al doorgaat , Duitsland heeft al gezegd niet mee te doen .

Snap ik, de regering snapt daar tenminste ook dat je het volk niet al zijn vrijheden moet afnemen.

Nieuwe busjes zijn aanmerkelijk veiliger en stabieler dan de oude modellen. Zeer goede kantelervaringen met een Mitsubishi L300. Die vielen redelijk spontaan om in snelle bochten. En de 4x4 versie die hoger op de poten stond helemaal. :?

Als er normaal mee wordt gereden zijn de meeste auto's meer dan veilig. Het zijn die mongolen die er zo achterlijk mee rijden waardoor je dit geneuzel krijgt.

Oh, geinig. Komt dat dan ook in dikke Mercedes/BMW/USA Cars/grootverbruikers? Ik denk dat moderne busjes zuiniger zijn dan een dikke 600SL/535di.

En wat een kolder weer. Je mag maar 120 (heel soms 130) dus waarom zou je begrenzen als je dan toch al de wet overtreed? Echt, zo'n plan rammelt aan alle kanten. Ik zie veel meer in verplichte afstandssystemen vrachtwagens Zodat die niet bumperklevend in de spits rijden. Kunnen ze bij een situatie in ieder geval op tijd remmen (als ze opletten, ook maar een automatische hand die slaat of beker water in het gezicht om ze scherp en alert te houden tijdens de rit). :hammer:

Daar is de rij en rusttijden wet voor uitgevonden. Die is alleen zo ingewikkeld met vele uitzonderingen dat niemand het scherp heeft. Ja, 15 en 30 minuten pauze in een blok van 4,5 uur en dan nog niet eens 30 en 25. De tweede pauze moet minimaal 30 minuten zijn. Maximaal 9 uur per dag maar tweee keer in de week 10 uur. Moet er wel weer worden gecompenseerd in de volgende weken. Zo kan ik wel even doorgaan :?:?

En dan nog, koop dan geen busje maar een dikke Dodge RAM 1500 ofzo. 5,7 Hemi erin en je kunt gewoon lekker blazen.

Nee, vanaf morgenmiddag pas. :teacher: Daarom kan ik nu lekker wat voor mijzelf doen. :yes:

Da moet je morgen doen of zaterdag, dan is het pas echt slecht weer.

Net even op het veld geweest. Je waait zo wat om. Gore rot wind. Moest ff richting huis om wat olie in de Kipor te doen. Ga zo richting FMS. FF kijken hoe het daar is. Misschien onder de bomen minder wind. :thumbsup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back