junkie rc
Forum veteraan
Nee bedankt. Een paar klagers op een forum is prima. Een paar miljoen azijnpissers is niet mijn ding.![]()
zet me gewoon op de negeerlijst , zou jasper ook moeten doen , klaar is kees .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nee bedankt. Een paar klagers op een forum is prima. Een paar miljoen azijnpissers is niet mijn ding.![]()
Toepasselijke reclame over de fly-over.Dit was een Mercedes .
YepJunkie heeft een knuffel nodig![]()
![]()
Junkie heeft een knuffel nodig![]()
![]()
Nee, vanaf morgenmiddag pas. :teacher: Daarom kan ik nu lekker wat voor mijzelf doen.je heb de oppas dus![]()
De klasse van de Nederlandse betutteling.Echte beslissingen schuiven ze vooruit en dit soort idioterie zijn ze goed in. Maar dit is de zoveelste keer dat ze het zeggen en zal geen doorgang vinden. Hooguit voor die halve vrachtwagens waar je rijbewijs BE voor nodig hebt.
Is alleen voor nieuwe busjes .
Als het al doorgaat , Duitsland heeft al gezegd niet mee te doen .
Nieuwe busjes zijn aanmerkelijk veiliger en stabieler dan de oude modellen. Zeer goede kantelervaringen met een Mitsubishi L300. Die vielen redelijk spontaan om in snelle bochten. En de 4x4 versie die hoger op de poten stond helemaal. :?
Oh, geinig. Komt dat dan ook in dikke Mercedes/BMW/USA Cars/grootverbruikers? Ik denk dat moderne busjes zuiniger zijn dan een dikke 600SL/535di.
En wat een kolder weer. Je mag maar 120 (heel soms 130) dus waarom zou je begrenzen als je dan toch al de wet overtreed? Echt, zo'n plan rammelt aan alle kanten. Ik zie veel meer in verplichte afstandssystemen vrachtwagens Zodat die niet bumperklevend in de spits rijden. Kunnen ze bij een situatie in ieder geval op tijd remmen (als ze opletten, ook maar een automatische hand die slaat of beker water in het gezicht om ze scherp en alert te houden tijdens de rit).![]()
Je bent gewoon jaloers,jij moet je eigen de blubber rennen op de tennisbaan om zo strak afgetraint lichaam als ik te krijgen
Nee, vanaf morgenmiddag pas. :teacher: Daarom kan ik nu lekker wat voor mijzelf doen.![]()
Zo alles staat
![]()
Hey Phil kom zo ff kijken. zal de BBQ maar mee nemen denk ik![]()