Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sleur ik zou zeggen ga zo door en ik zie de heli stoel wel verschijnen met stuurknuppel voor aileron en elevator en gashendel links voor pitch en throtle. Rudder mag met pedaaltjes. ;) :D

mijn nest weer uit rolt , voordat ik de oergaarheid bereik , heerlijk om nix te doen :thumbsup:
zo lekker douchen en vervolgens weer ... nix doen :cool:

wat wel minder is ,dat het aankomende week ook pleurisweer is en ik buiten moet werken :neutral:

maar dat heeft ook een voordeel , want volgens mijn dokter moet ik rustig aan doen , vooral mijn handen zijn naar de klote ,als ik zo doorbuffel word dat een gevalletje rsi ,en dan heb ik wel een probleempje .

*baantje aanwezig zijn zoeken moet gaan * ;)

Toch de boel maar even doorgesoldeerd :-)
Onze Sleur brengt mij in beweging ;-)

2013-05-11113717.jpg

Boosdoener was de balanceeraansluiting op de print.

2013-05-11113818.jpg

En voila :-) ;-) Hij toet het weer!

2013-05-11114722.jpg

Oh chips !!! Op advies van Sleur die klok natuurlijk stilgezet :-)

*snel een Hertog openplopt ;-)

Thanks 4 the reminder, kreeg al zo'n dorst :-)

Lekker net 2 uurtjes in de regen gestaan om Thom te zien voetballen...
Was eigenlijk van plan ff naar spaarnwoude te gaan....ben er eigenlijk wel klaar mee (met het weer dan)
Bak koffie gaat zetten.... en wat lekkers :D

Lekker net 2 uurtjes in de regen gestaan om Thom te zien voetballen...
Was eigenlijk van plan ff naar spaarnwoude te gaan....ben er eigenlijk wel klaar mee (met het weer dan)
Bak koffie gaat zetten.... en wat lekkers :D

+1

Ook net 2 uurtjes langs het veld gestaan. Koud tot op het bot.
Mijn handen beginnen helemaal te tintelen nu.

Sleur ik zou zeggen ga zo door en ik zie de heli stoel wel verschijnen met stuurknuppel voor aileron en elevator en gashendel links voor pitch en throtle. Rudder mag met pedaaltjes. ;) :D
Wat moet ik met heli besturing? :bye: Gewoon simpel 5 kanalen met: gas, rolroer links, rolroer rechts, hoogteroer een richtingsroer. Drie extra kanalen voor camera pan/tilt en voor de camera. Acht kanaaltjes vol. Wel de mogelijkheid voor ailevons voor vliegende vleugels. :p

Epoxy is op. :( Net nu de joystick bijna dicht kan. Ik moet twee nieuwe tubes hebben maar geen idee waar. :oops: Dan maar met trage Kombi Power. Zit dan wel degelijker vast omdat het minder uithardt. :yes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back