Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoppa, controllertje gezien, dekseltje dicht. 8)

controller_closed.jpg

Enige dat er uit komt is een redelijk dikke kabel met 10 aders waar al het nodige doorheen gaat voor display, module (incl. telemetrie data), voeding en een extra LED en buzzer.

Rechts naast de kabel zit een 3.5mm voor het aansluiten/testen op de sim. :lol:

controller_wire_sim.jpg

Hoppa, controllertje gezien, dekseltje dicht. 8)

controller_closed.jpg

Enige dat er uit komt is een redelijk dikke kabel met 10 aders waar al het nodige doorheen gaat voor display, module (incl. telemetrie data), voeding en een extra LED en buzzer.

Rechts naast de kabel zit een 3.5mm voor het aansluiten/testen op de sim. :lol:

controller_wire_sim.jpg
Waren vrouwen maar zo simpel voor je.........(bukken gaat)

Was ook een beetje flauw van me,mijn excuus daarvoor
Boeit me niets. Ik geniet van de ongenoegen die de egoïstische keuze tot gevolg heeft voor haar. Op de een of andere mnier rekenen ze zichzelf rijk op basis van wat een huis kost maar beseffen niet dat het eigendom van de bank is. Huis weg, geld weg, niets meer. :bye: Echt een vette tegenvaller voor ze. :rolling: Zo zie je maar weer dat de kracht om eerst dit soort informatie in te winnen, precies dat is waarom ze aan een ketting in de keuken moeten en niet los op straat. :teacher:

Goedverdegoedver... :evil: Ben je lekker aan het programmeren, blijkt de aansturing van het display met de gebruikte chipjes dezelfde timer te gebruiken als die het signaal voor de zendmodule maakt. Door technische tekortkomingen/beperkingen van de microprocessor kan ik voor het signaal of de besturing geen aanpassingen maken. :cry:

Dan maar het display op een andere manier aansturen. Jammer, kost me een draadje extra. Kan ik nog wel wegsnoepen bij de telemetrie-aansluiting omdat de module niets van de microcontroller nodig heeft en alleen maar naar de microcontroller stuurt. :?

*door knutselt* :pc:

Oh ja, en ondertussen de EZ* voorzien van twee satéh met POR. :thumbsup: Nog even een plankje zagen. Het gaat me niet nog een keer gebeuren dat de neus er af gerukt wordt door een zware accu in een supersnelle looping. :? :lol:

full

Paar foto's in mijn album gezet van bezoek Pro Wing 2013
Voor de liefhebber.;)
Was toen zeer goed weer zelfs warm te noemen.:cool:

Laatst bewerkt door een moderator:
Hier ook lekker aan de knutsel. Eerste begin gemaakt met de nieuwe wikkelingen in YY voor de BL700MX motor.

Moet je bijna voor naar de sportschool. Wat een stugge zooi is dat 1,2mm lakdraad. Als hulpmiddel een stuk bezemsteel met een gaatje van 1,5 om de draad op te wikkelen. Kan je mooi als trekkoord gebruiken.

Ik zeg nog 2 klaar nog 4 te gaan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back