Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben hier ook ff bezig met programmeren.
Krijg alleen continu errors ??

http://i225.photobucket.com/albums/dd192/marcelsiggery/Screenshot_2013-05-11-20-34-37.png

Sleur ???
Tsja, je gebruikt een zwaar verouderde compiler. Je moet geen 16-bits Windows XP appjes maken voor een Android apparaat. Je moet even de nieuwste Android SDK gratis bij Google downloaden. :teacher: ;)

Of het is omdat de module nog niet beschikbaar is voor Nederland.
153004.jpg

Hier ook lekker aan de knutsel. Eerste begin gemaakt met de nieuwe wikkelingen in YY voor de BL700MX motor.

Moet je bijna voor naar de sportschool. Wat een stugge zooi is dat 1,2mm lakdraad. Als hulpmiddel een stuk bezemsteel met een gaatje van 1,5 om de draad op te wikkelen. Kan je mooi als trekkoord gebruiken.
Zo dan, ziet er goed uit. Pas je op dat je de lak niet beschadigd in de hoeken? Anders krijg je kortsluiting en wederom vette vlammen. Ik denk alleen in dit geval met dat dikke draad ook je ESC die wat rook laat ontsnappen. Dus even goed nameten of er geen contact is tussen de wikkelingen en het anker. :yes:
(tip van knaller dat is :D)

Zo dan, ziet er goed uit. Pas je op dat je de lak niet beschadigd in de hoeken? Anders krijg je kortsluiting en wederom vette vlammen. Ik denk alleen in dit geval met dat dikke draad ook je ESC die wat rook laat ontsnappen. Dus even goed nameten of er geen contact is tussen de wikkelingen en het anker. :yes:

Ja deze draden branden niet snel door. Dan gaat de ESC er ook aan. Als hij weer klaar is test ik hem eerst even op een andere regelaar.

Bert (Power-Dekker) doet een 1000v doorslag test, maar geen idee hoe ik dat kan testen. Heb geen 1000v voorhanden.:D

1000V is riant overdreven voor jou motortje maar je hebt idd een megger nodig.
Als je niet te veel haast hebt kan ik hem wel lenen bij de oude baas.

Op mijn werk hebben we een isolatie tester (megger).
We kunnen ook op 10kV testen.:rolleyes:
Als je wild kan ik kijken of ik dinsdag er 1 mee neem voor je.
Geef me dan een hint.:cool:;)
Bij Krissiecrach mag natuurlijk ook.
Of bij Funflyer100.

3DFrech@ Ziet er tof uit dat draad wikkelen.:worship:

Ja deze draden branden niet snel door. Dan gaat de ESC er ook aan. Als hij weer klaar is test ik hem eerst even op een andere regelaar.

Bert (Power-Dekker) doet een 1000v doorslag test, maar geen idee hoe ik dat kan testen. Heb geen 1000v voorhanden.:D

Ja leuk, simmen met een joystick. Voor gewone vliegtuigen prima. Voor 3D een stuk lastiger dan met twee knuppeltjes. :yes: Nou ja, het is maar voor een trainertje dus dat komt wel goed. :D

(inclusief televee geluid en mooie crash aan het eind)

Laatst bewerkt door een moderator:
Euh..... Jasper...wil geen spelbreker zijn maar zou je geen nomex onder je wikkelingen leggen? Zeker omdat je al brandschade hebt...

Ik weet bijna 100 % zeker dat je zo kortsluiting hebt of anders heel snel krijgt....

Tsja, je gebruikt een zwaar verouderde compiler. Je moet geen 16-bits Windows XP appjes maken voor een Android apparaat. Je moet even de nieuwste Android SDK gratis bij Google downloaden. :teacher: ;)

Of het is omdat de module nog niet beschikbaar is voor Nederland.
153004.jpg

Ik zou wat epoxy tussen de wikkelingen smeren als je klaar bent en dan verhitten met een fohn of heat gun. Dan wordt de epoxy dunner en zakt tussen alles in.

*Tip van Dekker dat is :D

Ik zou wat epoxy tussen de wikkelingen smeren als je klaar bent en dan verhitten met een fohn of heat gun. Dan wordt de epoxy dunner en zakt tussen alles in.

*Tip van Dekker dat is :D

Op foto 2 zie ik al een dikke kale plek in een hoek van het anker, waarschijnlijk beschadiging van een magneet die los kwam. Daar kan het draad al contact hebben gemaakt of slijt het snel in en gaat het contact maken. Ik zou op zeker gaan en isoleren met nomex. Eventueel daarna fixeren met de epoxy.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back