Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ziezo... De stratos delta is verkocht.

@Vinni: Moet even kijken of ik deze week in de buurt van mn pa kom. Zal dan het kissie even mee nemen.

@Junkie: Ik hou het bij de 3 torretjes die we eerder al besproken hebben. Wil even wat centjes sparen om uiteindelijk een PT17 Stearman over te nemen (incl saito .150) :D (zal volgend jaar ergens worden denk ik).

@Bym: Is prima goos, ga het zodirect in orde maken..

Zo, @rest: fijne avond!

goeie morgen

hoor wel als hij bij je vader ligt dan haal ik hem daar op:p

@ bym kom je nog naar de club vanavond?
wil je dan de kouweklouwe zak meenemen?

@ de rest weer lekker werken is t zo weer zaterdag

Goedenmorgen allemaal,lekker uitgeslapen.Mooi dan kunnen we weer aan de arbeid,heb er zin an :D

ohhhwww , ik ben toe aan een winterslaap :|, ik lag net zo lekker :cool:

zat gisteren te denken lekker op de motor naar het werk te gaan , eerst even mijn pinkje naar buiten steken en voelen of het koud is :)

Hm dat is wel een optie. Geen brandstof blokken (sorry junk haha). (oke, ik filosofeer nog even)
HPI Savage de deur uit..
Nog wat vliegtuigen de deur uit..

Een dikke Baja ervoor terug kopen..

Hmm.. *denk tank*

niks ervan , afspraak = afspraak :)

je wacht nog maar een maandje met een baja
ga eerst maar ff met je savie naar ht ,en kijken of je het leuk vind ;)

goeie morgen

@ bym kom je nog naar de club vanavond?
wil je dan de kouweklouwe zak meenemen?

Ja, en ja :D
Had het al klaargelegd van het weekeinde, in het kader van vinni niet vergeten gelukkig te maken ;)

Wat een wijze woorden inene :confused::o

@Jasper, vanavond nog electronica pielen aan mn zendert?

ohhhwww , ik ben toe aan een winterslaap :|, ik lag net zo lekker :cool:

zat gisteren te denken lekker op de motor naar het werk te gaan , eerst even mijn pinkje naar buiten steken en voelen of het koud is :)

niks ervan , afspraak = afspraak :)

Haha

Nou, een Baja is leuk, maar misschien moet ik er eerst eens mee rijden (als jullie mij dat toevertrouwen natuurlijk! :)

Haha

Nou, een Baja is leuk, maar misschien moet ik er eerst eens mee rijden (als jullie mij dat toevertrouwen natuurlijk! :)

*impulsaankoop voorziet* :mrgreen:
(verslaviongsgevaar is erg hoog van die dingen, ik spreek uit ervaring ;) )

Zo en de joehoe is binnen

wat onderdelen die erbij zitten

DSCF0404.jpg

DSCF0405.jpg

DSCF0406.jpg

DSCF0407.jpg

En wat pica's van de tuut zelf

DSCF0409.jpg

DSCF0411.jpg

DSCF0412.jpg

DSCF0414.jpg

DSCF0416.jpg

DSCF0418.jpg

DSCF0420.jpg

DSCF0422.jpg

Hebben we weer wat om te studeren :rolleyes: .Snoeksel is weer zeer blij :yes: :banana::banana::banana::banana:

is er toevallig nog iemand in de club die een 35Mhz ontvangertje heeft liggen en deze niet meer gebruikt ? ik zoek er nog eentje voor in m'n Disc

is er toevallig nog iemand in de club die een 35Mhz ontvangertje heeft liggen en deze niet meer gebruikt ? ik zoek er nog eentje voor in m'n Disc

Ik heb nog wel wat liggen. De vraag is alleen welke zender je gebruikt. Je moet even het merk opgeven. Niet alles werkt met elkaar.

Hij doet het weer !!!!!! :D

Vanavond om 16:50 nog even mijn heli getest met de OS55HZ. Deze heb ik weer gerepareerd. Hij loopt weer als een zonnetje. Moet natuurlijk wel weer inlopen die nieuwe zuiger, maar alles klinkt weer goed. Heb dus mazzel gehad. Nu dus nog ff wachten met het rag en knal werk.

*impulsaankoop voorziet* :mrgreen:
(verslaviongsgevaar is erg hoog van die dingen, ik spreek uit ervaring ;) )

het zijn ook leuke auto's !

en rijden vooral lekker en hard , en vallen niet gauw om , ik had mijn ex baja nooit moeten wegdoen , en ben nu erg blij met de huidige , die gaat nooit meer weg , al staat hij te verstoffen op da plank ;)

Zo en de joehoe is binnen

Hebben we weer wat om te studeren :rolleyes: .Snoeksel is weer zeer blij :yes: :banana::banana::banana::banana:

mooi tuut hoor :p mooie techniek , ik weet er alles van ;)
en studeren moet je zeker , ontelbare afstellingen .

zoooo, weer thuis van gebuffel , ben helemaal gaar en het is nog maar dinsdag :-|

geen puf meer om te knutselen , ik hoop dat ik nog puf heb om een bestelling te doen vanavond .

snoek ; heb je haast met die servo ? ik word tureluurs van die autootjes website's , maar doe mijn best .

het zijn ook leuke auto's !

en rijden vooral lekker en hard , en vallen niet gauw om , ik had mijn ex baja nooit moeten wegdoen , en ben nu erg blij met de huidige , die gaat nooit meer weg , al staat hij te verstoffen op da plank ;)

mooi tuut hoor :p mooie techniek , ik weet er alles van ;)
en studeren moet je zeker , ontelbare afstellingen .

zoooo, weer thuis van gebuffel , ben helemaal gaar en het is nog maar dinsdag :-|

geen puf meer om te knutselen , ik hoop dat ik nog puf heb om een bestelling te doen vanavond .

snoek ; heb je haast met die servo ? ik word tureluurs van die autootjes website's , maar doe mijn best .
Nee hoor,als je maar opschiet.Bestel gewoon van 1 site af man.Dat gekloot bij allemaal verschillende,je winst zal nihil zijn. ;)

Nee hoor,als je maar opschiet.Bestel gewoon van 1 site af man.Dat gekloot bij allemaal verschillende,je winst zal nihil zijn. ;)

neehoor , ik bestel dan alleen bij pitstop , maar ben daar zelfs te lui voor :)

ik ga ff plat , en daarna een baqk pleur , en daarna poging tot bestellen gaat doen

wauw , het bestaat nog :o

bieden vanaf 650 , dus nette prijs :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back