Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Scalpel parts toch maar besteld heeft, en druk aan het zoeken is naar een indoor bak 1:10. Lid gaat worden van de MACH.

Snoeksel mooi bak hoor:thumbsup: Vrijdag naar de MACH en als het daar ook zo'n sociale werkplaats is dan kom ik wel gewoon afentoe losse avonden rijden;)

Setje sandbusters zijn binnen hoor Snoek :cool:

Lekker hoooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrr,knallen met dat ding :D

Scalpel parts toch maar besteld heeft, en druk aan het zoeken is naar een indoor bak 1:10. Lid gaat worden van de MACH.

Snoeksel mooi bak hoor:thumbsup: Vrijdag naar de MACH en als het daar ook zo'n sociale werkplaats is dan kom ik wel gewoon afentoe losse avonden rijden;)
Gezellig Pieter als je komt,altijd leuk :D,rustig blijven zoeken komt vanzelf wat op je pad :yes:Ben ook zeer content met mijn bakkie

Laatst bewerkt:
Zo, ook weer onder de mensen. Beetje druk geweest afgelopen dagen. Titel moet maar weer eens aangepast worden van dit draadje :)

HUH :confused: , jij had toch je abo opgezegd van dit draadje ?
zeker ook nog lid v/d club ?
ik snap het allemaal niet meer :???: ;)

snoek , met pijn en moeite en gaarheid de bestelling gedaan !

wat een pleuriswerk zo'n site af te zoeken naar wat je nodig hebt :hammer:

Even de carbarateurs schoongemaakt(uit elkaar gehaald).Gaat weer soepel.De mini revo weer in elkaar geknutseld,lucht filters van de baja schoongemaakt.Morgen even opnieuw in de olie zetten.Hobby kamer gedeeltelijk opgeruimd,en lekker naar mijn nieuwe aanwinst zitten staren :D:D

The horny bits... :?

wissen_horny.jpg

Als het weer oke is Zaterdag!!!! Extra weer beetje loslaten:D

Ook de LemBeck 2.34m van het forum gekocht....... <Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Beetje electronica erbij kopen binnenkort en knallen met die handel!!!!!:banana::banana::banana: Oja, SMOKE ON!!!!!!!!!!!!!!!!
Zeg guys waneer gaan we weer eens vliegen?

Laatst bewerkt door een moderator:
Even de carbarateurs schoongemaakt(uit elkaar gehaald).Gaat weer soepel.De mini revo weer in elkaar geknutseld,lucht filters van de baja schoongemaakt.Morgen even opnieuw in de olie zetten.Hobby kamer gedeeltelijk opgeruimd,en lekker naar mijn nieuwe aanwinst zitten staren :D:D

goed bezig snoek , ik wou dat ik zo levenslustig was als jij ;)

maris keek me net aan en zei ... ben je ziek ofzo ? ,je ziet er niet uit :shock:
dus nu weet ik het zeker , heb iets onder da leden , morgen maar ff aankijken ,anders beddag houden :sleeping:

mzzl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back