marcelsiggery
Forum veteraan
Nee hoor,als je maar opschiet.Bestel gewoon van 1 site af man.Dat gekloot bij allemaal verschillende,je winst zal nihil zijn.![]()
Setje sandbusters zijn binnen hoor Snoek

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nee hoor,als je maar opschiet.Bestel gewoon van 1 site af man.Dat gekloot bij allemaal verschillende,je winst zal nihil zijn.![]()
Setje sandbusters zijn binnen hoor Snoek![]()
Gezellig Pieter als je komt,altijd leukScalpel parts toch maar besteld heeft, en druk aan het zoeken is naar een indoor bak 1:10. Lid gaat worden van de MACH.
Snoeksel mooi bak hoorVrijdag naar de MACH en als het daar ook zo'n sociale werkplaats is dan kom ik wel gewoon afentoe losse avonden rijden
![]()
Ik zeg doenZo, ook weer onder de mensen. Beetje druk geweest afgelopen dagen. Titel moet maar weer eens aangepast worden van dit draadje![]()
Scalpel parts toch maar besteld heeft, en druk aan het zoeken is naar een indoor bak 1:10. Lid gaat worden van de MACH.
Snoeksel mooi bak hoorVrijdag naar de MACH en als het daar ook zo'n sociale werkplaats is dan kom ik wel gewoon afentoe losse avonden rijden
![]()
Zeg guys waneer gaan we weer eens vliegen?
Heb je wel de spullen besteld die je nodig had dan,zat je niet toevallig hiersnoek , met pijn en moeite en gaarheid de bestelling gedaan !
Heb je wel de spullen besteld die je nodig had dan,zat je niet toevallig hier
Zeg guys waneer gaan we weer eens vliegen?
Even de carbarateurs schoongemaakt(uit elkaar gehaald).Gaat weer soepel.De mini revo weer in elkaar geknutseld,lucht filters van de baja schoongemaakt.Morgen even opnieuw in de olie zetten.Hobby kamer gedeeltelijk opgeruimd,en lekker naar mijn nieuwe aanwinst zitten staren![]()