Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Inmiddels weer bijgelezen...
Jasper feli met de job, Nickos met je verjaardag, en Spikkel fijne dag vandaag en alvast gefeliciteerd, als het half zo warm is als mijn trouwdag 3 weken geleden is het goed te doen :mrgreen:

Ja deze week is er nog niet gemaaid. Dat moet wel gebeuren, anders staat het gras echt te hoog en heb je daar weer last van met maaien. We moeten de boel wel kort houden.

Allen!

Hartelijk dank voor de lieve woordjes (al zijn sommige wat synisch :D).

Morgen zal ik de, wel bekende spreuk, picture it or it didnt happen, waar maken hehehe :mrgreen:

Ja deze week is er nog niet gemaaid. Dat moet wel gebeuren, anders staat het gras echt te hoog en heb je daar weer last van met maaien. We moeten de boel wel kort houden.

Deze week niet gemaaid? Ohw lekker , het brult de grond uit nu. Nou dan ga ik dus morgen maaien. Alvast bij deze gemeld ;). Al moet het dan wel droog zijn morgen en dat is twijfelachtig.

Tsja, ik las van de week het volgende:
Maart roert zijn staart
April doet wat-ie wil
In mei is de zomer voorbij
Veel meer is het tegenwoordig niet meer. Ik geloof dat de boer bij het vliegveld dit jaar ook rijst neer heeft gezet.

Goedemorgen allemaal,

Het is weer lekker fris en nat buiten.

@Burp, Ga jij nog maaien ????

Komende week heb ik de maaibeurt van martin overgenomen. Evt alvast dit weekend de eerste keer maar ff maaien?

Deze week niet gemaaid? Ohw lekker , het brult de grond uit nu. Nou dan ga ik dus morgen maaien. Alvast bij deze gemeld ;). Al moet het dan wel droog zijn morgen en dat is twijfelachtig.

Phil, klopt. Maar ik was komende week aan de beurt volgens schema. En de week van martin neem ik dus over.

De week van 8 juli heeft veldmuis overgenomen ja. Deze week was ik van plan om zondag te maaien, vandaag geen tijd, morgen tennissen en de verjaardag van Burpin vieren. Zondag was dus een mogelijkheid.

Als veldmuis morgen gaat maaien doe ik het anders volgende week woensdag of donderdag wel voor hem. Zo wordt het niet te lang. Met deze regen en wat zon vliegt het de grond uit.

OMGWTFBBQ!!11!1111!!ONE? 8O In 023 hevige regen en hagelstenen. 8O

/vier extra maanden van de kalender af scheurt

lol :p :onweer:

en ik ben officieel binnenskilder geworden , ze bekijken het maar met hun buitenboeltjes , doen ze maar lekker zelf ;)

gelukkig hebben we geen vlieg adhd meer op een enkeling na dan , dus dat scheelt ook :)

WEEKEND !!

beetje aan de easystar 2 freubelen vh weekend .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back