Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toen ik op het veld kwam trouwens stonden er 2 jonge gasten met easys te fpv'en.... Kende hun niet en de auto ook niet...ik zeg: zo...nieuwe clubleden? ;)....euh....club?? Vraagt ie.... Yeah right haha, dat wist ie vast niet van wie het veld is. Zegt ie , : ik dacht dat dit veld van de gemeente was. ...

Afijn....ze konden beide goed vliegen. Maakten beide een prachtlanding met de bril op. Heb ze dus maar verzocht om op een dinsdag of donderdagavond langs te komen, lid te worden en dan weer terug te komen.... ;)

Net terug van Gorby,heerlijk baja gesleuteld en beugeltje/steuntje van de Dominator weer vast gelast.Jetpro eraf en de Dominator er weer op :thumbsup:.Knallen met dat lel,lang leve de herrie :D

Toen ik op het veld kwam trouwens stonden er 2 jonge gasten met easys te fpv'en.... Kende hun niet en de auto ook niet...ik zeg: zo...nieuwe clubleden? ;)....euh....club?? Vraagt ie.... Yeah right haha, dat wist ie vast niet van wie het veld is. Zegt ie , : ik dacht dat dit veld van de gemeente was. ...

Afijn....ze konden beide goed vliegen. Maakten beide een prachtlanding met de bril op. Heb ze dus maar verzocht om op een dinsdag of donderdagavond langs te komen, lid te worden en dan weer terug te komen.... ;)

We moeten het bestuur toch maar es vragen om een bordje te organiseren op het veld met wat "uitleg" over het veld en de ach.

Kunnen we meteen het veld reglement invoegen, 2 vliegen in 1 klap ;)

*ook klaar maakt voor valkenburg*

ook klaar maakt voor een beetje niets doen , daarna wat boodschapjes doen , oflov even poetsen , en een stukje hercules/ kr1s rijden , ff lekker uitwaaien .

mogge .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back