Knaller
Forum veteraan
Ga jij ff lekker naar Sam toe:wink: Of is dat een tunnel te ver?
![]()
geen moeite meer mee, Jammer he

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ga jij ff lekker naar Sam toe:wink: Of is dat een tunnel te ver?
![]()
Heb je een navelstreng met Sleurgeen moeite meer mee, Jammer he![]()
Ik wel. Alleen dat hele ambtenarenapparaat is niet nodig. Maar die kantoorlullen gebeten zo hun eigen opvreetclubs wat teveel geld voor betaald moet worden. Daar kan heel veel bezuinigd worden maar daar praten ze natuurlijk liever niet over. :?ik zie nog steeds de voordelen niet van het europees worden van nederland
Niet zo hyper hè, ik heb nog meer te doen dan F5-en.Hey Junkie, Hey Siggy, Hey Sleur, Hey Cas, Hey, Spikkel, Hey Kris, Hey Oliebron, FF intekenen, Hey Ragger, Hey knaller (met Heli), Hey Erik3D, Hey Ronald, Hey Niels, Hey Joop, Hey Erikkkk Hey enz,enz........
Kom op jongens, nu is je kans. Alle vrijheid om te kiezen. Laat wat van je horen.
Heb je een navelstreng met Sleur![]()
Ook lekkerNee, we zitten wel is met een ander strengetje aan elkaar :schrik:
Ralph kun je ook wel noteren hoor
@ knallie: nee man is juist goed dat je weer door tunnels kan![]()
tja ... zal je net zien dat ze een natuurtalentje is en de funfly wintNeem je die toch mee naar het veld? Veel gezelliger.![]()
ben ik ff blij dat ik niet in het bestuur zit, had ik een hele rel hier op het forum over een datum .....Casp als je nu in het bestuur had gezeten had je het dus gewoon verplaatst naar de 22e omdat jij dan wel kan meedoen( als het nog niet verplaatst was)
Goede motivatie om beter je best te doen. :teacher: :?tja ... zal je net zien dat ze een natuurtalentje is en de funfly wint![]()