Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
vandaag maar simmen met de joystick. :yes: :pc: Morgen maiden van de Sky Hoer met joystick. 8O 8) Er is dan genoeg volk om te filmen en misschien te genieten van een spectaculaire crash.

zo ff lekker stukje rijden op da kr1
misschien ff langs een modelbouw store voor sterkere servo's voor de ez
Ik betwijfel of sterkere servo's gaan helpen. Het wegrollen komt door torsie van je propeller (luchtstroom is niet recht maar een draaikolk). Een dat je niet kunt sturen komt doordat je bij hoge snelheid geen luchtstroom meer over j rolroer hebt. Die zit in de wervellingen van de luchtstroom langs de vleugel. Het profiel is dus verkeerd.

Ik betwijfel of sterkere servo's gaan helpen. Het wegrollen komt door torsie van je propeller (luchtstroom is niet recht maar een draaikolk). Een dat je niet kunt sturen komt doordat je bij hoge snelheid geen luchtstroom meer over j rolroer hebt. Die zit in de wervellingen van de luchtstroom langs de vleugel. Het profiel is dus verkeerd.

Ik kan wel gewoon volgas sturen, en dat gewoon met HXT900 servo's :yes:

** knutselt vrolijk verder :D

20130601_124841.jpg

Transavia EZ is nu bijna klaar :):)

Eergisteren thuisgekomen uit Roemenië omdat mijn broer gisteren in zijn zelf gegraven valkuil is gestapt (sukkel ging voor de 2e keer trouwen) morgen 1 op 1 naar Wenen met Tyrolean Airways ??? Olga Lawina gaat jodelen aan boord schijnt het........:rolling:
Donderdag weer terug naar huis, en Vrijdag naar Dubai voor 3 of misschien 4 weken. voor mij ff geen funfly dus, maar wel plenty flying :D

Transavia EZ is nu bijna klaar :):)
Groene ringen op de neus om te zien hoe diep je komt in de klei? :lol:

Iemand nog naar het veld? Heb iemand nodig om te filmen. De jeuk was teveel. De EZ is voorzien van de FrSky ontvanger. Alles afgesteld en ingesteld. Alles ready to fly. 8) Over 20 minuten op locatie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back