Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan zal het niet lang duren voor dat Junkie je volgt denk ik :(

ik ben de laatste tijd al niet zo vliegerig meer , maar als maatje siggy niet meer gaat veldhangen zal ik ook niet vaak meer gaan ;)

bovendien vliegt joop nonstop in de lucht , dus met een dogfighter racen is geen optie meer , groot /log en zwaar verkeer heeft altijd voorrang :) ;)

Ik vlieg van hot naar her het weekend. Spullen pakken en de laatste dingetjes in huis halen... daarna op naar Fransenland.
Weer terug uit de studio. Jasper en ik hadden allebei al de vakantie in de benen, we kwamen niet echt los :nooo: Ons humeur was eigenlijk al een beetje verpest toen bleek dat alle audiosnoeren anders waren aangesloten dan normaal. Alles weer uitzoeken en na 10 minuten hadden we alles weer zoals het moest.
Verder was het wel gezellig en daar draait het om :yes:
Nu lekker mijn mandje in, truste :bye:

Alle vakantiegangers: veel plezier
Alle werkers: hou nog even vol... daarna mag je ook vakantie vieren

@ Siggy: jammer dat je opgezegd hebt. Ik had al wat in de wandelgangen gehoord (ik heb nog steeds zo mijn connecties binnen het bestuur :rolling:) Ik denk dat het voor de rest wel als een onaangename verrassing komt.

Mogguh allemaal,

Lekker vakantie en inderdaad mooi weer binnen Nederland.
Nu eerst naar Venlo. HeliMasters 2013.

FF Freaken in het zuiden. Veel plezier op het veld. :D

mogguh allemaal.. bakkie pleur getapt, straks in de tuin werken, boom weg halen. waarschijnlijk vandaag niet vliegen. Vanavond de Sky hero les klaar maken en morgen vliegen.

Wat een waardeloos vliegweer. :evil: Te heet, te veel zon, en vooral te weinig wind. Vandaag een mooie dag voor de klaagvliegers of om weg te schroeien terwijl je naar een stel ADHD-heli's probeert te kijken. :bye: ;)

Zo maar wat inkopen voor een tuincrematie halen, kratje pils regelen, oud bankstel in mootjes hakken en marshmellows scoren. 8) Verder gewoon een chillex dagje.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back