Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een waardeloos vliegweer. :evil: Te heet, te veel zon, en vooral te weinig wind. Vandaag een mooie dag voor de klaagvliegers of om weg te schroeien terwijl je naar een stel ADHD-heli's probeert te kijken. :bye: ;)

JHAAAA lekker heet weertje !! , lijkt italie wel , was net bij de vrijbuiter nog wat inkopen doen , en op de parkeerplaats was het flink broeierig :thumbsup: zo hoort zomerweer te zijn :p

klagen over vliegweer doe ik niet meer , geen zin meer om te vliegen , dus dat scheelt ;)

vandaag nog druk met auto schoonmaken en reisklaar te maken , de campingzooi te verzamelen , die voorpret hoort er ook bij ;)

Oude tuinset gepromoveerd tot brandhout. Dood beest ingeslagen. Vorstelijke pretpaaltjes koud gelegd. Nu lekker niets meer doen. Om 18:00 beginnen met de crematie een daarna vlam in de bak en marshmallows roosteren. Natuurlijk alles onder het genot van een muziekje. :D

Laatst bewerkt:
Sinds wanneer kloppen de voorspellingen voor meer dan 2 dagen? ;)

En ik geniet nu prima van het weer. :yes: Mag zeker zo tot oktober blijven. 8) :zon: eindelijk weer nachtvliegen en bij het meer watervliegeren. :D

Prima weer aankomende week,

Screenshot_2013-07-06-15-44-03_zps9170e389.png

En de weer erna

Screenshot_2013-07-06-15-45-51_zps7981e00b.png

Sinds wanneer kloppen de voorspellingen voor meer dan 2 dagen? ;)

En ik geniet nu prima van het weer. :yes: Mag zeker zo tot oktober blijven. 8) :zon: eindelijk weer nachtvliegen en bij het meer watervliegeren. :D

idd , we zien het wel , maar het ziet er allemaal goed uit , elke dag die bloedhitte is ook niet lekker ;)

Pintjes !! lekker tuinhangen onder de parasol :p

Morgen weer even met de Apprentice de lucht in.
Vandaag even op het veld geweest met mijn dochter. Ze vond het wel leuk maar had meer interesse in een gras BBQ (4 jaar he, dan zitten ze nog vol fantasie).

Morgen even weer alleen naar het veld om te vliegen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back