Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zo CNN is alleen maar bezig met de Crash van die Boeing 747.
En maar slap lullen hoe het gebeurt kan zijn. Wacht eerst eens even af wat het onderzoek aan geeft.....bla,bla. Echt weer nieuws om het nieuws. Hij geeft net door dat ze All over the World experts hebben waar ze mee gaan praten. Dus nog meer bla,bla,bla. Geen feiten alleen maar gissen.
Ik ga lekker m'n mandje in.
Helaas te weinig wind.., vandaag het zelfde..., dinsdag avond maar weer eens een poging wagen...Heeft de Jet nog gevlogen....of te weinig wind?
Vanmiddag ouderwetsch weer eens naar het veldje in Heemskerk kijken
Stoel mee, zonnenbrand mee, copters mee en een gevleugelte.
*zin an*
@Jasper; zie pb![]()
Het was maar een kleine Boeing 777, niet een grote 747.Zo CNN is alleen maar bezig met de Crash van die Boeing 747.
Ikke niet vliegen vandaag. Mij te weinig wind en teveel zon. Kom ik weer vuurrood aan één kant terug van het veld. Ik ga lekker weer in de tuin zitten met een muziekje erbij. Straks even een kratje pintjes halen, die gingen gisteren erg rap erdoor. :celebrate: Vanavond maar weer BBQ'en. Allemaal weer erg vervelend... :nooo:zo ikke wel vliegen en Jeroen ik neem de sleepkabel wel mee hoor
Jef gaat ook vliegen alles staat al klaar en er is deels al geladen.
rond 13.00 uur op het veld