Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ikke zo naar de campif, het weer wordt weer zomers dus ik vermaak me wel :banana: :bye:

welkom terug kerel , ook prima toeven in nl , gisteren was even bewolkt , dus ff culturen , vandaag was bijna te warm op das strand ,dus lekker in de schaduw bieren op het paviljoen :p
tussendoor wat vliegen met de mite op das strand , ook erg leuk . ( erg veel publiek :))

morgen weer even een mindere dag kwa weer , dus biosje pakken in goes , daarna weer volop zomer :thumbsup:

*verder biert & geniet & vreet*

grzt junk

hier nog 4 dagen, dan naar huis en de dag erop naar Italië met mijn meissie.
Hotel in Rome was al geregeld, gisteren hotel in Pescara en huurauto geregeld, ik ben er helemaal klaar voor!
Is wel een korte vakantie, maar kijk er evengoed wel naar uit!!

Hopsakidee, de Maxi Swift eindelijk helemaal vliegklaar gemaakt. Alle elektronica een plaatsje gegeven en vast gelijmd. :yes: De AR500 ontvanger even weer voorzien van een bruikbare antenne, was halverwege genikt en beschadigd. Dus nu weer 31mm naakt en fris binnendraad voor de breuk. :D Dik stuk clitjeband om de accu vast te zetten, voor het balans was de 3S 4000mAh niet eens te zwaar. :? Vliegklaar gewicht incl. accu is 1042 gram dus dat kan ermee door. Dat wordt lang vliegen. :lol: Morgen maar even naar het veld dus. :hammer:

Als iemand in de pits 2 imbus sleuteltjes van ongeveer1mm (zilvere en zwarte) vind ... ik mis ze :(
zo een paar lipo's bestellen voor m'n Swift, is een leuke vlieger, wel ff wennen maar vliegt best gaaf.
Morgen weer ff veld hangen, lipo's hangen weer aan de tiet.

pintje tapt ...

@casp: Neem je ook je Sky Hoer mee? Ga je daar een keer mee vliegen. 8) Zal nu veel makkelijker gaan dan een jaar terug. ;)

*ook accu's laad*

Fuckie de rukkie internet hier. Wifi schijnt het niet te doen, morgen maar even bij de receptie vragen. Verder prima camping, alle sanitair ziet er schoon uit. Wel een vrij hoog tokkiegehalte hier :mrgreen: of allemaal Newkids wannabees :rolling: wij vermaken ons wel. Deze week lekker pandapunten sparen :thumbsup: thuis wel verzilveren :wink:

Vliegen weer even klaar. Scorpion 4525 is toast :)

Maandag maar naar power dekker sturen voor een re-wind.

Waarom hij afgefikt is weet ik niet. Daar zullen we nooit achter komen. Gelukkig geen vlammen en dergelijke. Alleen de motor windingen door gefikt.

lipo's vol * check
zender accu's vol * check
ontvanger batterij Sky Hero geladen * check
starter accu geladen ...charging ...
Auto vol gooien.. EZ / Sky Hero / als het past de Maxi Swift weer mee.
fles water en fris halen bij AH. * todo ( lang leven een AH die 7 dagen in de week open is )
Brood maken* todo

Wakker worden ....koffie !

Vliegen weer even klaar. Scorpion 4525 is toast :)

Maandag maar naar power dekker sturen voor een re-wind.

Waarom hij afgefikt is weet ik niet. Daar zullen we nooit achter komen. Gelukkig geen vlammen en dergelijke. Alleen de motor windingen door gefikt.

Tijdens vlucht gebeurd? Auto moeten maken? Verder alles nog heel?

LiPo's vol --> Check
Zender accu vol --> Daily checked
Ontvanger accu vol --> Oei, dat wordt zoeken :?
Starter accu --> Heb ik niet 8O
Auto leeg laten --> Maxi Swift en toebehoren, stoeltje, Mr.T. gaat ook mee
Fris halen --> ToDo, Vomar en Deka zijn ook gewoon open hier in 0251
Brood maken --> Huh? Gaan we eendjes voeren? :lol:

Bak pleur nummer 4 intapt en lekker zijn ontbijtje aan het verteren is. Relaxt in de tuin zit en verder gewoon niets doet. :sleepy:

LiPo's vol --> Check
Zender accu vol --> Daily checked
Ontvanger accu vol --> Oei, dat wordt zoeken :?
Starter accu --> Heb ik niet 8O
Auto leeg laten --> Maxi Swift en toebehoren, stoeltje, Mr.T. gaat ook mee
Fris halen --> ToDo, Vomar en Deka zijn ook gewoon open hier in 0251
Brood maken --> Huh? Gaan we eendjes voeren? :lol:

Bak pleur nummer 4 intapt en lekker zijn ontbijtje aan het verteren is. Relaxt in de tuin zit en verder gewoon niets doet. :sleepy:

kijk ik wist dat ik iets vergeten was ... stoeltje * klaar zet

Ontbijtje ook heeft weggewerkt :yes:

20130714_100603_zps6864c229.jpg

Bryan en ik zijn er ook klaar voor. Nu nog een beetje zon.:D
Geen heli vandaag, maar de Sebart mee. Verder de Hype Eagle Nitro voor Bryan. Hij is druk bezig met zelf starten en landen.

Oh ja, Mogguh allemaal

@knaller,

Best knap om je motor door te fikken terwijl hij gewikkeld is met 1,4mm draad. Knap dat die 130Amp ESC het volgehouden heeft. Koeling toch geen nut gehad denk ik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back