Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Bryan en ik zijn er ook klaar voor. Nu nog een beetje zon.
Geen heli vandaag, maar de Sebart mee. Verder de Hype Eagle Nitro voor Bryan. Hij is druk bezig met zelf starten en landen.
Oh ja, Mogguh allemaal
@knaller,
Best knap om je motor door te fikken terwijl hij gewikkeld is met 1,4mm draad. Knap dat die 130Amp ESC het volgehouden heeft. Koeling toch geen nut gehad denk ik.
Ja, als je niet kunt vliegen... :?ja gister ook 2 piepers naar de fuck zien gaan![]()
Ook wel is bij andere mensen. Gebeurd vaker bij andere dan bij mij. Ik heb al 2 jaar geen electronica opgefikt of wat dan ook![]()
ja gister ook 2 piepers naar de fuck zien gaan![]()
Ook wel is bij andere mensen. Gebeurd vaker bij andere dan bij mij. Ik heb al 2 jaar geen electronica opgefikt of wat dan ook![]()
Nee, en het is te warm voor een grapjas.Lolbroek aan of rooie week?![]()
Als je strak wikkelt, kan de lucht tussen de wikkelingen ook niet weg. Ik denk dat het verschil marginaal is.Ik ben er in ieder geval totaal niet rouwig om, ik wilde hem eigenlijk al laten wikkelen vanwege de koeling. Scorpion propt de motor vol met epoxy zodat er geen lucht meer langs kan gaan.
Top dagje op het veld was super gezellig.
Lekker gevlogen met de caravelle.
Deze vloog super relax.
Helaas bij de 2de keer oefenen de heli gecrasht.
Schade valt mee alleen de hoofdas krom en deukje in de tailboom.
Sleur, Ronald, Jasper bedankt voor de instructies.
Pintje open trekt![]()
Junkie en Sleur weten wel wat leuk is.Top dagje op het veld was super gezellig.
Lekker gevlogen met de caravelle.
Deze vloog super relax.
Een propeller hoort nu eenmaal voorop en niet bovenop. :nooo:Helaas bij de 2de keer oefenen de heli gecrasht.
Schade valt mee alleen de hoofdas krom en deukje in de tailboom.