Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laat het even weten, anders gaat-ie deze week Marktplaats op. :bye:

punt is dat ik nog niet weet waar ik hem moet zetten .

hoeveel kilo mag hij max beladen worden ? hij moet een motorfiets en nog een paar fietsen kunnen vervoeren , en ik moet de aanhanger iets aanpassen zodat mijn motor er goed opkan .

wat is de lengte vd kar ,gemeten met de klep dicht ?

Gemeente Velsen is kampioen in rare borden maken. Deze stond tot 2009 bij de sluizen. 8O
gekkekoeien_lachvandedag-nl.jpg

Dat is grappig Dat bordje zit ook in mijn collectie.. had hem ook al gezien :-)

222-2254_IMG.JPG

Bryan en ik gaan deze week vliegen op een eiland. Iets met Texel. Lekker hoor. Eerst ff zorgen dat we op de boot komen met de automobila... hi,hi.

Vannacht slapen in de tent.....zal mij benieuwen.

Holiday en quad mee. Doeiiiii.........................

hoeveel kilo mag hij max beladen worden ?
wat is de lengte vd kar ,gemeten met de klep dicht ?
Maximaal 450kg. Lengte van de bak is 2.35 meter. Breedte iets van 1.20 en hoogte van de huif dicht iets van 1.40. Ik zal het vanavond even opmeten. Achterklep is naar beneden te doen, dat dan weer wel.

Bryan en ik gaan deze week vliegen op een eiland.
Veel plezier :bye: :D

*kratje pils voor op het veld haalt* :rolling:

Bryan en ik gaan deze week vliegen op een eiland. Iets met Texel. Lekker hoor. Eerst ff zorgen dat we op de boot komen met de automobila... hi,hi.

have fun!

Enjoy!

Je heb een track and trace toch ?

heb niks, al gemaild met Sam.
Vanmorgen reactie dat hij vandaag weg gaat.

Begrijp het niet (of word echt kippig) donderdag avond besteld, alles op voorraad zou normaal zaterdag dan binnen moeten komen.
De trex 500 dfc pro staat nu wel op een paar dagen levertijd, dus wellicht hadden ze meerdere opdrachten ofzo ...

Mischien dan wel ja. Normaal gesproken is hij heel rap met opsturen. Naja, 1 ding dat je ook moet leren met deze hobby is geduld :)

Vorige week ook binnen 3 dagen mijn bestelling binnengekregen van Sam. Nu weer tijd om de laatste spares te monteren, afstellen en dan poging2....

Heeft iemand nog een oud 3s motortje met een 3s accupack waarmee ik mijn esc kan testen ?

edit: motortje heb ik al, nu nog een 3s pack.

Jasper en Bryan veel plezier op Texel. Wij vermaken ons hier ook prima. Temperatuur van 28 °C vanavond de bbq in de fik steken.

20130715_135442_zpsa446b25a.jpg

Tent van Ruben.

20130715_135458_zps9fc64949.jpg

Het is ook heerlijk :mrgreen: volgende keer alleen mijn hydrofoam mee. Echt een prachtig meer en bijna geen wind, en....... genoeg toeschouwers :wink:

kan iemand het me nog 1 keer uitleggen?

je bent in het bezit van een comfortabel huis, met uitstekende sanitaire voorzieningen.
In de buurt heb je de lokale supermarkt waar je tegen normale prijzen (in tegenstelling tot de campingwinkel) je boodschappen kunt doen; ze hebben daar ook alle spullen die je gewend bent. (en je weet waar ze staan ook in die winkel!)
Verder zijn er in je woonomgeving waarschijnlijk wel een aantal verschillende mooie locaties waar je heerlijk kunt zonnen en zwemmen, en 's avonds gewoon weer naar huis kunt waar je in je eigen tuin kunt BBQ'en zonder dat iedereen in je bord kan kijken, waarna je halflam van het kouwe bier uit je eigen koelkast je eigen comfy bed in kunt rollen.

En dat ruil je in voor een paar weken op een camping waar je in een tent op een geimproviseerd bed moet slapen, je je halve huisraad naartoe moet slepen omdat je toch dat kouwe biertje wilt (dat je in die veels te dure campingwinkel gaat kopen omdat je niet elke keer zin hebt om naar de lokale supermarkt te gaan waar je de weg niet kent en ze jouw merk niet hebben)
Je wordt waarschijnlijk lek gestoken door de muggen, dus smeer je je in met allerlei anti-muggenspul, hebt van die lollige wespenlokflesjes hangen die er voornamelijk zorgen dat je nog veel meer van die krengen lokt.
Regelmatig loop je met een rol wc papier in je hand en een krant richting wc, dus iedereen weet : Hij gaat schijten.....!:D
Je gaat douchen met slippers aan, want anders heb je in no-time voetschimmel.
Als de afwas gedaan moet worden loop je met de hele zooi richting het daarvoor bestemde soort van keukenblad en wacht je netjes je beurt af in plaats van dat je het gewoon in de afwasmachine doet en op de knop drukt zoals thuis.
Als je pech hebt regent het een dag of 3 en is alles klam, schimmel in je kleren en in de tent; dreinende kids omdat ze zich de kolere vervelen.

En voor al dat genot betaal je het riante bedrag van 50 euro per dag voor een plekje waar je je kont niet kunt keren en een stroomaansluiting voor de koelbox........:hammer:

jippieeeeeeeeeee, we hebben vakantie...............:rolling:

Kamperen: Haters gonna hate... :yes:

Tsja, zo lust ik er nog wel een paar. Waarom in een huis van een paar ton wonen als je onder een brug van een paar miljoen kunt slapen. :? Waarom werken terwijl je rijkelijk kunt leven van subsidies en toeslagen? :hammer: Wat is er nou leuk aan de zwaar fysiek werk terwijl je lekker knus achter een bureautje kunt zitten kloppen. :pc:

Kreperen: Haters gonna hate... :yes:

Tsja, zo lust ik er nog wel een paar. Waarom in een huis van een paar ton wonen als je onder een brug van een paar miljoen kunt slapen. :? Omdat een huis toch veel comfortabeler is als een brug, bovendien een redelijk veilige opslagplaats voor je geliefde spulletjes Waarom werken terwijl je rijkelijk kunt leven van subsidies en toeslagen? :hammer: Omdat werken best leuk kan zijn en (meestal) toch wat rianter leven mogelijk maakt dan die subsidies en toeslagen Wat is er nou leuk aan de zwaar fysiek werk terwijl je lekker knus achter een bureautje kunt zitten kloppen. :pc: Ik heb werkelijk geen idee :D

Blijf jij lekker drie weken eens thuis. De rest van de tijd ben je toch weg. Ons gaat die drie weken buiten de deur omdat wij de rest van de tijd al thuis zijn. Dat dus? ;)

/hapmodus

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back