Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Thanks, maar heb toch ook liever een verse Leki..............heb nog steeds de balen van het verlies.......kissie vloog heel erg fijn, maar moet gewoon meer ervaring opdoen.........:yes: En dan het liefste met een zelfde kist!!!
@erwin: 10 cc erop gaat niet goedkomen..., te zwaar.... :nooo:

Typ : Kleine Streng Westzaan in je TomTom.

Dan langs de drukkerij het dijkje oprijden, na 500m aan je rechterhand is de plek waar we staan ;)

De A1 volgen en dan A10 Ring Noord nemen richting Zaanstad. Afslag Oostzanerwerf, rechtsaf bij stoplicht, linksaf bij grote kruispunt (N516), alsmaar rechtdoor over brug bij kruising langs de Hornybach, bij rotonde 3e afslag de Westzanerweg op, brug over, rechts zie je Wilo en kun je zwaaien naar RonaldR, alleen denk ik niet dat-ie er vandaag is. Voorbij Wilo, de 3e afslag op de rotonde, rechtdoor de weg volgen, dijk oprijden en immer gerade aus. :yes:

Check! Dat moet goedkomen.... Da's in de buurt van waar ik vroeger vloog (westerspoor).. alsin, heel lang geleden.. :yes:

Ingeladen heeft:Auto,brandstof,onderdelen,extra baterijen,spitfire,zenders,muts.Check.
Koffie maken gaat .

Blijf toch maar thuis heb heels geen zin.

Mr Hovenier komt toch ook? Kan die niet zijn uitrusting meenemen? Of een shoveltje? :D

Ik ben nog even 1 accu aan het laaien en ga dan de auto inlaaien en kom eraan..

Tot straks!

Je wilt een Baja, dus moet je soms wat spul de deur uit doen he.. :)

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Iemand interesse? ACHERS mogen wel voor minder ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Vinni: Rijden is bij HT.. Weet niet of je daarheen kunt komen straks? Ik zit nog thuis, ga zo die kant uit in iedergeval.

Bel je straks wel eventjes

beslissing genomen, vanmiddag verse Leki ophalen!!!!:D:D:D
Sorry Junkie, Extra heeft gewoon de voorkeur, vannacht gewoon slecht geslapen van het verlies van dat kissie, dus moest wel een verse komen......:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back