Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het was vanmiddag weer erg gezellig op HT :thumbsup:

Weer enorm gelachen en genoten van het mooie weer :zon:
Mijn Savage stond "up & running" ware het niet dat een "one way" lagertje er ook voor kan zorgen dat er een "no way" is...:(

Heeft iemand er nog een paar op voorraad die ik mag overnemen of een adresje waar ik ze kan bestellen?

Benieuwd is naar het filmpje ;)

Mijn Savage stond "up & running" ware het niet dat een "one way" lagertje er ook voor kan zorgen dat er een "no way" is...:(

Heeft iemand er nog een paar op voorraad die ik mag overnemen of een adresje waar ik ze kan bestellen?

Benieuwd is naar het filmpje ;)

one way heb ik ;), kom maar halen v/d week .

Jammer dat ik er niet bij kon zijn,hadden jullie ook nog iets van schans gemaakt :D
Wat voor ruige akties,of valt het niet te verwoorden maar moet je zien ;)

nee , gebruik gemaakt van hoe ht is ;)

Hoe bevallen je nieuwe banden :D

prima , heel groot verschil , veel power en hij spoort mooi ! :p

helaas een velg gesneuveld , part of da game , straks weer ff wat spul bestellen :D

filmpie !

Laatst bewerkt door een moderator:
Het lijkt er wel op ;)

Dit is een afbeelding van de one-way die in de Savage gebruikt wordt.

b_37457.jpg

verse Leki opgehaald, alle servo's zitten er al in, alleen een paar andere stekkers aan monteren, dikke brommer erop en ik kan weer ff:D:D
Misschien ook de Funtiger (ex-junkie) maar vliegklaar maken, kan ik weer verder met ervaring opdoen.
Wellicht Dinsdagmiddag ff vliegen als het weer en het werk meezitten

gewoon een baja kopen en de savie voor erbij .
savie rijd natuurlijk als een krant , is leuk voor even ,en wat te jumpen , het hoofdgerecht is uiteraard een bajalien :p

ik neem mijn savie puur mee voor als de baja niet meer zou kunnen rijden , heb ik toch nog iets te spelen .

ik zal binnenkort ook de dogfighter gaan kopen , en die blijft electro , wel leuk om lowpasses te doen en een beetje te raggen , net zoals spikkel :p

brandstof vliegen is niet lekker op ht

Het lijkt er wel op ;)

b_37457.jpg

bij de xss is het weer anders , maar die ina lagers moet je hebben die in de zeskant zitten .

oude eruit persen /tikken , nieuwe erin .

ik heb er nog 2 liggen , dus uit nood kun je er 1 gebruiken ;)

@Siggy:

thanks voor da link ;)

Alsik een Baja zou kopen wil ik er eentje met wat meer aangepaste onderdelen/meer kwaliteit

fail , die link van siggy is een betaalbare baja , voor pakweg 250 E is hij ht proof , dus kost die baja 650E , dat is netjes.

kun je hem nog lekker naar je zelf zetten .

ik zou het wel weten als ik er nog geen had ;)

Het lijkt er wel op ;)

b_37457.jpg
Dat is er eentje van een F-type motor waarbij de zeskant in de starter zit. Bij de K-types zit het lager in de motor op een meenemer. :yes: Je moet een HF0612 lager hebben. Inderdaad zit die op de as van een 450-heli. Anders bij de rollerskates/skateboard shops halen, zitten ook in bepaalde wieltjes voor stuntpiloten. :yes: Anders via eBay, daar zijn ze volop verkrijgbaar voor weinig

bij de xss is het weer anders , maar die ina lagers moet je hebben die in de zeskant zitten .

oude eruit persen /tikken , nieuwe erin .

ik heb er nog 2 liggen , dus uit nood kun je er 1 gebruiken ;)
Precies. Ik gebruikte altijd het verlengstukje voor schroefbitjes van een accuboormachine. Precies de juiste diameter om het lager eruit te tikken. Voor je dat doet, even goed letten op de richting van het pijltje. :teacher: Nieuwe lager er recht en zachtjes in kloppen met een klosje vurenhout tussen het lager en je hamer. :yes:

Filmpjes staan in de upload ;)

Beetje springen en vooral hard raggen over de duintjes :cool:
Beetje springen en hard raggen. In het filmpje van junkie leken jullie wel een stel ouwe lullen die per ongeluk over een hobbeltje rijden en kunnen net zo goed grasbaanraces gaan doen. :? ;) Vroegâh werd er tenminste echt UF8u_Ls4hQQ[/media]. :yes:

Mannen! Ik heb genoten!!! Heeeeerlijk, wist niet dat het zo leuk kon zijn op HT...

Heb ik nu mijn HT brevet ook gehaald eigenlijk? (gezien de aktie op het filmpje, is het wel HT waardig toch? :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back