Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Geen idee, denk het niet. Zo snel heb ik mijn autootje niet. Moet hem nog in elkaar schroeven (kan dan ter plekkeSleur ga jij vrijdag nog naar de MACH?
Veel plezier daar,ben er vorig jaar geweest was zeer gezellig![]()
Pakketje wat hier bezorgd is,begint nu toch wel herrie te maken :lol: :rolling:
Voor hen die het filmpje niet gezien hebben.. de nieuwe easystar mod!
![]()
Hahaha,hij was goed
Vanavond naar Emmeloord?
Voor hen die het filmpje niet gezien hebben.. de nieuwe easystar mod!
![]()
Hahaha, hullie pikken de crossbaan af van de brommerrijders.Als wraak voor dat ze toen ook onze baan verneukten.
![]()
![]()
Tot er gebouwd werd, was er een soortgelijk baantje op het stuk net na de grote rotonde. Daar reden die kampertjes altijd en was je niet welkom met je Baja. :?idd,toen ik er langs reed gisteren waren en 2 kindercrossertjes met hun pa .
mooie is dat de baan vrij hard is en crossers er niet van die diepe geulen in achterlaten .
verder zeg , vroeg heen gaan en claimen die handel![]()
Tot er gebouwd werd, was er een soortgelijk baantje op het stuk net na de grote rotonde. Daar reden die kampertjes altijd en was je niet welkom met je Baja. :?
Goedkoper plastic en andere materialen dus breekt sneller. Goedkoper soort alu dus zachter en gaat krom. Net als veel van die klo(t)ne dingen. Zie het als bij heli's: Het verschil tussen een Align en een ding van HobbyKing. Nuff said?Vraagje..
Om welke reden zouden jullie baja (en ex baja) rijdens mij deze advertentie afraden:
Marktplaats.nl > Baja Buggy ShengQi 2.4Ghz Met Digitale Zender - Hobby en Vrije tijd - Modelbouw | Radiografisch | Auto's
Hoor het graag.