Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij het geoketsen ook een pinion gevonden. :mrgreen:

wissenpinion.jpg

Dat is er eentje van een F-type motor waarbij de zeskant in de starter zit. Bij de K-types zit het lager in de motor op een meenemer. :yes: Je moet een HF0612 lager hebben. Inderdaad zit die op de as van een 450-heli. Anders bij de rollerskates/skateboard shops halen, zitten ook in bepaalde wieltjes voor stuntpiloten. :yes: Anders via eBay, daar zijn ze volop verkrijgbaar voor weinig

Precies. Ik gebruikte altijd het verlengstukje voor schroefbitjes van een accuboormachine. Precies de juiste diameter om het lager eruit te tikken. Voor je dat doet, even goed letten op de richting van het pijltje. :teacher: Nieuwe lager er recht en zachtjes in kloppen met een klosje vurenhout tussen het lager en je hamer. :yes:

Beetje springen en hard raggen. In het filmpje van junkie leken jullie wel een stel ouwe lullen die per ongeluk over een hobbeltje rijden en kunnen net zo goed grasbaanraces gaan doen. :? ;) Vroegâh werd er tenminste echt UF8u_Ls4hQQ[/media]. :yes:

Word tijd dat jij weer op HT komt raggen, destijds had je een plattere buik als Jerry.
Momenteel staat hij bij jou in de schaduw :rolling:

Laatst bewerkt door een moderator:
Word tijd dat jij weer op HT komt raggen, destijds had je een plattere buik als Jerry.
Momenteel staat hij bij jou in de schaduw :rolling:
Ja, sommigen worden harder geraakt door de crisis dan anderen. Doe mij maar bij die 1%, hoef ik niet met een tentje tussen werkeloze hippies te demonstreren in Amsterdam. ;)

Recessie speelt een rol :D ;)

De tijden van moedwillig vernielen zijn voorbij :shock:
We hebben nooit iets moedwillig gesloopt. :nooo: Was gewoon vergelijkend warenonderzoek en veel lol. :yes:

zou ik voor die gaan ,is ook een ss ,en vrijwel nieuw :p

De vorige leki::hammer: spinner was niet meer uit de klei te trekken:worship::worship::worship::worship:

ging ook weer lekker zie ik , toestel niet gekeurd? :)

Beetje springen en hard raggen. In het filmpje van junkie leken jullie wel een stel ouwe lullen die per ongeluk over een hobbeltje rijden en kunnen net zo goed grasbaanraces gaan doen. :? ;) Vroegâh werd er tenminste echt Hoe kan er nou wat stuk gaan,vond het allemaal wat tam hoor.De eazy was wel leuk ;)

die knallers met mijn baja stonden helaas niet op film :(

Laatst bewerkt door een moderator:
Zie je, zo'n Baja is gelijk aan een gat in je hand. Echt wat voor Spikkel. ;)

feliciteer me maar , zojuist eerste bestelling gedaan in usa via paypal ....eindelijk :p

nu maar hopen dat hij er taxfree doorheen komt ;)

wat bling , en ook een nuttig item , de rc logics uitlaat , die ik ook op mijn vorige baja had , veel power , weinig geluid , zodat ik ook in mijn straat de baja kan starten ;)

ben benieuwd hoe lang het duurt uit usa .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back