Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hoe kan er nou wat stuk gaan,vond het allemaal wat tam hoor.De eazy was wel leuk![]()
In principe wel, wie vliegt met piep op HoogTij in het bijzijn van de club, heeft zijn HT brevet.Heb ik nu mijn HT brevet ook gehaald eigenlijk? (gezien de aktie op het filmpje, is het wel HT waardig toch?![]()
Meer dan brevetwaardig.Ik vlieg gewoon een easystar aan flenters![]()
Dat is er eentje van een F-type motor waarbij de zeskant in de starter zit. Bij de K-types zit het lager in de motor op een meenemer.Je moet een HF0612 lager hebben. Inderdaad zit die op de as van een 450-heli. Anders bij de rollerskates/skateboard shops halen, zitten ook in bepaalde wieltjes voor stuntpiloten.
Anders via eBay, daar zijn ze volop verkrijgbaar voor weinig
Precies. Ik gebruikte altijd het verlengstukje voor schroefbitjes van een accuboormachine. Precies de juiste diameter om het lager eruit te tikken. Voor je dat doet, even goed letten op de richting van het pijltje. :teacher: Nieuwe lager er recht en zachtjes in kloppen met een klosje vurenhout tussen het lager en je hamer.
Beetje springen en hard raggen. In het filmpje van junkie leken jullie wel een stel ouwe lullen die per ongeluk over een hobbeltje rijden en kunnen net zo goed grasbaanraces gaan doen. :?Vroegâh werd er tenminste echt UF8u_Ls4hQQ[/media].
![]()
De vorige leki:spinner was niet meer uit de klei te trekken
![]()
![]()
![]()
Hoe kan er nou wat stuk gaan,vond het allemaal wat tam hoor.De eazy was wel leuk![]()
Ja, sommigen worden harder geraakt door de crisis dan anderen. Doe mij maar bij die 1%, hoef ik niet met een tentje tussen werkeloze hippies te demonstreren in Amsterdam.Word tijd dat jij weer op HT komt raggen, destijds had je een plattere buik als Jerry.
Momenteel staat hij bij jou in de schaduw :rolling:
We hebben nooit iets moedwillig gesloopt. :nooo: Was gewoon vergelijkend warenonderzoek en veel lol.Recessie speelt een rol![]()
De tijden van moedwillig vernielen zijn voorbij :shock:
Deze dan?
Marktplaats.nl > hpi baja ss 26c - Hobby en Vrije tijd - Modelauto's | 1:5 tot 1:12
Bellen en ophalen![]()
De vorige leki:spinner was niet meer uit de klei te trekken
![]()
Beetje springen en hard raggen. In het filmpje van junkie leken jullie wel een stel ouwe lullen die per ongeluk over een hobbeltje rijden en kunnen net zo goed grasbaanraces gaan doen. :?Vroegâh werd er tenminste echt Hoe kan er nou wat stuk gaan,vond het allemaal wat tam hoor.De eazy was wel leuk
![]()
ging ook weer lekker zie ik , toestel niet gekeurd?![]()
Zie je, zo'n Baja is gelijk aan een gat in je hand. Echt wat voor Spikkel.![]()
nu maar hopen dat hij er taxfree doorheen komt
<knip>
ben benieuwd hoe lang het duurt uit usa .
maak me niet gek
net alweer wat spul besteld
siggy ; ik heb bij rc planet de rd logics auspuff bijna besteld , maar jij wist nog een adres waar hij goedkoper was ,, WAAR ???? vertel !![]()