Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sleur is dat niet dat auto'tje waar John ook mee reed afgelopen vrijdag?
Dat is het karretje van John ;)
Yep, inderdaad is dat het reserve-karretje van John. Gebruik voor de ESP races. Dus gegarandeerd netjes onderhouden en uiteraard support genoeg op locatie. Altijd makkelijk om je auto door een ervaren rijder af te laten stellen. Scheelt veel frustraties. :yes:

Zie snoek's reply, en hup die 12S pakketten uit elkaar want je vliegt toch niet meer :mrgreen:
Hahaha, zo'n losse cel van een 12S moet je dan nog wel dubbelvouwen voordat die in de 1:12 past. :lol:

En net een telefoontje van PK Racing gehad dat ze morgen mijn Corally 10SL binnen krijgen. :banana: Alleen de body van Protoform was er niet, schijnt nogal lastig te leveren te zijn omdat Protoform weer eens van eigenaar is veranderd. :? Nou ja, in ieder geval de auto en een nieuwe AMBrc V4 transponder. 8)

/blij kind :D

Leuk hoor Sleur, dat wordt dus bouwen thuis of op de MACH aanstaande vrijdag;)

Ik heb de scalpel nu ook helemaal klaar, op dat paaltje van de frictieplaat na, want die is afgebroken.

Motor wordt wel erg heet nu. Had jij dat ook in de scalpel sleur?

Laatst bewerkt:
Leuk hoor Sleur, dat wordt dus bouwen thuis of op de MACH aanstaande vrijdag;)

Ik heb de scalpel nu ook helemaal klaar, op dat paaltje van de frictieplaat na, want die is afgebroken.

Motor wordt wel erg heet nu. Had jij dat ook in de scalpel sleur?
Moet je achteruit rijden kan ie die dikke kont lekker koelen ;)

Deels. Motortje mag zo'n 60 graden worden (even tempen dus). Anders is deze te zwaar vertand of de timing is verkeerd (daarom was de timing zo verdraaid).

Kan, hangt van de regelaar af. Kwestie van proberen. :yes: Maar dat kun je niet zo zien. Dat zul je op een baan met tijdmeting moeten proberen. 10 rondjes rijden met volle accu, gemiddelde tijd nemen. Andere timing, weer 10 rondjes rijden met volle accu en gemiddelde nemen. En zo ook met andere vertanding. Avondje werk dus en een transponder nodig (heb ik vrijdag ook als het goed is). ;)

Welkom in de wereld van het autorijden. :? Maar... Dan heb je wel harde cijfertje en geen broodje aap constateringen. Best fris om te zien dat je langzaam maar zeker sneller wordt (tot je op een ander circuit compleet de weg kwijt raakt :? :lol:).

Voor de offroad heb ik een beslissing genomen. Ik wil een E- revo VXl. De grote versie.
Nee, da's lekker goedkoop. :hammer:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back