Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat is het karretje van JohnSleur is dat niet dat auto'tje waar John ook mee reed afgelopen vrijdag?
Iemand nog een goedkope 1:12 Pan Car? Voor 125 eypo inclusief 13.5T motor kost niet duur qua financieel geld. Nog wel een regelaar, stuurservo en accu (1S LiPo) noodzakelijk.![]()
Sleur is dat niet dat auto'tje waar John ook mee reed afgelopen vrijdag?
Sleur is dat niet dat auto'tje waar John ook mee reed afgelopen vrijdag?
Yep, inderdaad is dat het reserve-karretje van John. Gebruik voor de ESP races. Dus gegarandeerd netjes onderhouden en uiteraard support genoeg op locatie. Altijd makkelijk om je auto door een ervaren rijder af te laten stellen. Scheelt veel frustraties.Dat is het karretje van John![]()
Hahaha, zo'n losse cel van een 12S moet je dan nog wel dubbelvouwen voordat die in de 1:12 past. :lol:Zie snoek's reply, en hup die 12S pakketten uit elkaar want je vliegt toch niet meer![]()
Moet je achteruit rijden kan ie die dikke kont lekker koelenLeuk hoor Sleur, dat wordt dus bouwen thuis of op de MACH aanstaande vrijdag![]()
Ik heb de scalpel nu ook helemaal klaar, op dat paaltje van de frictieplaat na, want die is afgebroken.
Motor wordt wel erg heet nu. Had jij dat ook in de scalpel sleur?
Welkom in de wereld van het autorijden. :? Maar... Dan heb je wel harde cijfertje en geen broodje aap constateringen. Best fris om te zien dat je langzaam maar zeker sneller wordt (tot je op een ander circuit compleet de weg kwijt raakt :? :lolWel prijzig![]()
Nee, da's lekker goedkoop.Voor de offroad heb ik een beslissing genomen. Ik wil een E- revo VXl. De grote versie.
Hahaha, zo'n losse cel van een 12S moet je dan nog wel dubbelvouwen voordat die in de 1:12 past. :lol: