Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo marder ff geopereerd diff gebroken,servosaver gebroken,spur stuk,alle ballinks ruim,achterste wiellagers stuk,diff huis gebroken,bodemplaat krom,en misschien nog wel meer, maar het motortje loopt als een speer :thumbsup:

Marder daar zeg je zowat, ik heb nog een verstelbaar diff liggen voor zo'n FG hok ....

Past in principe ook in mijn FG onroad maarja, daar mag je niet of amper mee op de MACH crossen :nooo:

Ook maar eens even gaat kijken op de vliegclub :yes:
*Afspraak heeft met een bestuurslid om indoor vliegen te verrekenen*
*Afspraak heeft met iemand voor accu's te verkopen :yes:)

Zo marder ff geopereerd diff gebroken,servosaver gebroken,spur stuk,alle ballinks ruim,achterste wiellagers stuk,diff huis gebroken,bodemplaat krom,en misschien nog wel meer, maar het motortje loopt als een speer :thumbsup:

tijd voor een bajalien , staat er 1 voor 375E op marktplaats :p

Heb jij een zaag ? ;)

yep , een alu zaag dat is :)

Zo is het, laat die visueel gehandicapte maar lekker lullen hoor ;)

lol , gelukkig kan hij dit niet lezen ;)

@Junkie

Heb jij nog een servohevel voor de sfl 10 servo liggen?

denk het niet , niet gezien bij mijn spares , bestellen maar ;)

Ik zal kijken wat ik nog heeft aan spare's anders gaat ie nie meer gemaakt worden nie.

zie baja marktplaats ;)

* mijn duistere buggy bouwt *

Nou, ik moet nog een factuur betalen voor het komende haljaar lidmaatschap van de club. Maar ik ben maar 1 maand lid geweest in dat half jaar,dus ik vond het niet eerlijk. Net even gebeld met de centjesman van de club, en hij zegt dat ik het moet betalen, dus betaal ik het wel. Nadeel is wel dat ik dan officieel nog 5 maanden lid ben :hammer:

Nou, ik moet nog een factuur betalen voor het komende haljaar lidmaatschap van de club. Maar ik ben maar 1 maand lid geweest in dat half jaar,dus ik vond het niet eerlijk. Net even gebeld met de centjesman van de club, en hij zegt dat ik het moet betalen, dus betaal ik het wel. Nadeel is wel dat ik dan officieel nog 5 maanden lid ben :hammer:

gewoon lekker lid blijven , kunnen ze weer feest vieren op de club :rolleyes: ;)

binnenkort halen we ff een baja op voor je :cool:

Ik wil best ff kijken voor je of ik er één heb in de bak met spares , of is dit iets voor je ? Je kunt verschillende verzendopties kiezen ;)

Aluminum steering arm for sfl-10 servo - TopRC.nl

nee ,die wil hij niet , hij heeft liever de steering arm stuk dan de tandwielen in da servo ;)

siggy ; ik denk dat ik er 1 heb liggen hier ,er staat KO 23 in ,klopt dat ?

dus uit nood kun je die nemen , maar bestel er evengoed een paar , ik wil hem wel terug zodat ik niet misgrijp indien nodig ;)

zo , even een kleine nitro baja gemaakt ,alles werkt , morgen even fine tunen .
ik denk dat deze buggy wel leuk is voor alkmaar , op ht heeft hij te weinig grondspeling .

welterusten , word wekkertje zetten , snoek wil vroeg beginnen :-| ;)

Zo, einde werk en het weekend is begonnen...

op welke planeet woon jij :confused:

hier is het gewoon dinsdag ;)

oja , ik zou gaan pitten :)

lachen, maris wist dat ik best veel vliegers heb , maar nu zag ze ineens 7 auto's in de hobby kamer staan :shock: :murder:

ze zei ; ik kan je idd niet veranderen , en ze moest er eigenlijk wel om lachen ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back