Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Was weer gezellig. Even met Sleur en Philiams een rondje Geocach gedaan in egmond en castricum. Wat was het koud. Nu lekker slapen.

Zo, eerst even wat geclubbed en daarna nog wat gegeokletst (en toen weer naar de club). 8) Was best frisjes aan het worden buiten, op de bankjes stond gewoon al ijs. En wat autoruiten bij de club waren ook al prima te krabben. 8O Eindelijk komt de winter er aan. :banana:

Is een kale bak Junkie. Geen motor niks.

weet ik , maar nu kan je een eigen setup kiezen , maar goedkoop is het niet , motor/.regelaar en lipo's ervoor halen kost ook wat :-|

maar ik vond het wel iets voor je , en anders gewoon een baja;)

zo , nu ff 2 bakkies pleur , en dan snel naar het werk om de deur te kunnen openen voor snoekgeest :D

werkse

zie je zo Junkie
Taadaa.... 8O :mrgreen:
junkie_rc_tsja.jpg

(de ongefotosjopte versie)

Yep, dinsdag t/m zondag vrij :p

op welke planeet woon jij :confused:

hier is het gewoon dinsdag ;)

oja , ik zou gaan pitten :)

lachen, maris wist dat ik best veel vliegers heb , maar nu zag ze ineens 7 auto's in de hobby kamer staan :shock: :murder:

ze zei ; ik kan je idd niet veranderen , en ze moest er eigenlijk wel om lachen ;)

Zo, even met mijn leidinggevende gesproken. Direct wat helderder beeld gekregen hoe ik ervoor sta.
Alsin; iets rooskleuriger.. jeej! (plan is nog wel dat ik ander werk ga zoeken hoor!)

Anyway.. Toch maar een Baja kopen dus :D

Komt toch goed uit, tegen die tijd is het weer voorjaar:zon:, is het indoor gedoe bij MACH achter de rug:banana: en wil je weer vliegen, kun je naadloos verdergaan:D
Nou, ik moet nog een factuur betalen voor het komende haljaar lidmaatschap van de club. Maar ik ben maar 1 maand lid geweest in dat half jaar,dus ik vond het niet eerlijk. Net even gebeld met de centjesman van de club, en hij zegt dat ik het moet betalen, dus betaal ik het wel. Nadeel is wel dat ik dan officieel nog 5 maanden lid ben :hammer:

ik heb even een vraag :

ik heb de lipo's geladen en de regelaar aan de brushless gesoldeerd.
als ik m'n trottle up doe zie ik de prop alleen maar wat schokkend heen en weer gaan (binnen 1 cm of zo).
de servo's doen het wel normaal

Waar kan dit aan liggen, regelaar of brushless ?

ik heb even een vraag :

ik heb de lipo's geladen en de regelaar aan de brushless gesoldeerd.
als ik m'n trottle up doe zie ik de prop alleen maar wat schokkend heen en weer gaan (binnen 1 cm of zo).
de servo's doen het wel normaal

Waar kan dit aan liggen, regelaar of brushless ?

Manual van de regelaar opzoeken en de regelaar programmeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back