Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
WTFBBQ? Helemaal vergeten. :oops: :hammer: Junkie, gefeesteliteerd. Ook namens mijn kennissen. :yes: :thumbsup:

Net een belletje gehad van PK Racing. Op de bandjes na zijn alle spulletjes voor de 10SL binnen. Of ze al moesten versturen? :? Weinig nut, zonder banden kom je niet ver. Top service om toch te bellen. :thumbsup: En... Omdat ik ook de auto zelf had gekocht een cadeaubon. Wereldtoko dus. Overigens wel grappig dat HPI en Corally daar om de hoek zitten, lekker korte lijntje voor de levering van spullen. :rolling:

Laatst bewerkt:
Heee Junkie, gefeliciteerd man!
Had ik je al gefeliciteerd?

Nog veel fijne felicitaties en een gelukkige felicitatie he :)

Tot felicitatie!

WTFBBQ? Helemaal vergeten. :oops: :hammer: Junkie, gefeesteliteerd. Ook namens mijn kennissen. :yes: :thumbsup:

Net een belletje gehad van PK Racing. Op de bandjes na zijn alle spulletjes voor de 10SL binnen. Of ze al moesten versturen? :? Weinig nut, zonder banden kom je niet ver. Top service om toch te bellen. :thumbsup: En... Omdat ik ook de auto zelf had gekocht een cadeaubon. Wereldtoko dus. Overigens wel grappig dat HPI en Corally daar om de hoek zitten, lekker korte lijntje voor de levering van spullen. :rolling:

ja , jullie ook allemaal van harte !! ik ben dol op feliciteren , nog iemand jarig ? willen jullie die dan ook feliciteren namens mij , ook iedereen die jarig is vandaag , van harte nogmaals :p

zo , iedereen is flink gefeesteliteerd voorlopig , dus geen gefeliceteer meer op dit draadje :teacher: stelletje zoetsappige relnichten !! :shock: :)

*zonnebank dichtklapt :p *

Hejjj top man gefeliciteerd :thumbsup:

The border ook geen bandjes, die is tweewekelijks op de MACH aanwezig :)

Jij ook gefeliciteerd man!

daar wordt je toch gek van hier gefeliciteerd daar gefeliciteerd hier om gefeliciteerd daar om gefeliciteerd van die gefeliciteerd je wordt gefeliciteerd je werd gefeliciteerd van die fam: gefeliciteerd :murder: trouwens ik ga op verjaardag en wat denk je MOET IK OOK NOG GEFELICITEEREN prettig weekend en mooi weer hoop ik kunnen we weer gefeliciteeen uhhhhhhhh vliegen :D

Laatst bewerkt:
Nee, ik had Michel al gefeliciteerd maar desondanks kon hij me niet feliciteren met nieuwe bandjes. Noch met smeermiddel dat al 4 weken in backorder staat. :evil: Daar word je niet echt gefeliciteerd van. :nooo:

In de periodes van wedstrijden treed er telkens een spontane schaarste op. Maar maandag of dinsdag zijn de Corally bandjes weer beschikbaar bij Corally zelf in Dordrecht. Ik heb een setje meest gereden genomen. Dat maar eens proberen en dan zien we wel of er nog 100 setjes bij moet komen. 8O Ik ga ook nog niet 3/4 afdraaien. Met mijn tempo nog geen noodzaak, neem wel een kleinere pinion. :lol:

Romantisch hoor.... 8)
kijkcijfer.jpg

*tasje ingepakt heeft, nieuwe auto er bovenop legt*

*zin heeft om te oudenelen en misschien per ongeluk rijden*

*belegde putdeksels gaat halen want vrouwlief is vanmiddag weer door haar rug gekrakt*

daar wordt je toch gek van hier gefeliciteerd daar gefeliciteerd hier om gefeliciteerd daar om gefeliciteerd van die gefeliciteerd je wordt gefeliciteerd je werd gefeliciteerd van die fam: gefeliciteerd :murder: trouwens ik ga op verjaardag en wat denk je MOET IK OOK NOG GEFELICITEEREN prettig weekend en mooi weer hoop ik kunnen we weer gefeliciteeen uhhhhhhhh vliegen :D

vliegen ? dat is niet meer , het gaat hier voornamelijk nog over autootjes , dus mag ik u feliciteren en doorverwijzen naar de ach site :rolleyes: ;)

Hejjj top man gefeliciteerd :thumbsup:

Jij ook gefeliciteerd man!

juliie gefeliciteerd dat je nog helemaal naar de mach moet :-|
zou er niet aan moeten denken :)

feliciteer me maar , want de enige dag die ik nog aan de hobby kan besteden is zondag , voor de rest is het gaar zijn en behelpen en bijkomen :)

Nog even een kleine felicitatie :

De nieuwe Ice Age komt eraan :yes:

Laatst bewerkt door een moderator:

Geveeeeeeeeeeeeeelllllllllllllliciteeeeeeeeeeeeeerd.
Junkie luie skilder nicht,en maar zeiken in je luxe positie.Vanavond geen gemach,lekker de shocks op de baja zetten en is even koekeloeren naar de xray.Even uit elkaar halen schuren en lijmen op de randjes.
BYM lekker oefenen en je tijden even scherper zetten :thumbsup:.The Border gemaild wat betreft motor en roggelaar,nog geen antwoord gehad helaas.Nu lekker sinterklaasjournaal kijken en vettigheidjes frituren.

Laatst bewerkt:
ik ben een luxe skilder :cool:

maar allemaal vast de felicitaties met wat jullie gaan doen vanavond , maar ik ga zo lekker douchen en net voor het douchen uit de shoarma tent ga bellen ,dat ze als de zodemieter die shoarma hier afleveren ,want ik heb ook trek in een vette hap :p http://www.mamazaandam.nl/vmchk.html

ik snap dat deze uitspraak een felicitatie waard is :thumbsup:

Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd Junkie :yes: Ik ga vanavond ook helemaal niets doen. Ik ben nog steeds helemaal gaar van afgelopen week... is ook een felicitatie waard denk ik.

Gorby jij ook gefeliciteerd dat je naar Centerparcs gaat het weekend, en ook alvast gefeliciteerd voor je thuiskomst na het weekend :yes:

Gefeliciteerd Junkie :yes: Ik ga vanavond ook helemaal niets doen. Ik ben nog steeds helemaal gaar van afgelopen week... is ook een felicitatie waard denk ik.

Gorby jij ook gefeliciteerd dat je naar Centerparcs gaat het weekend, en ook alvast gefeliciteerd voor je thuiskomst na het weekend :yes:

lol :p , ik lag me hier rot om die felici's :p

gefelici met je gaar zijn , welkom to da gaarheidsclub :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back