Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Felicitaties/Rijders omgeving Zaandam Deel 8 ???![]()
Feliciteer de shoarma boer maar,was het 1000ste schaap wat ie in zijn bakkie had![]()
Iedereen gefeliciteerd met het ingaan van het weekend.
Mooi bakkie Sleur, nu ff wachten op die ronde dingen die er op horen, alvast feli met deze aanwinst
*bajashockers komen morgen wel, ik feliciteer mezelf op een vette bek en een biertje.
Van harte :music::help:
Mocht je hem spreken,volgende week vrijdag ben ik er weer,dan mag ie hem eventueel meenemen,en anders die week erop.Feliciteer hem maar dat ie weer wat verkocht heeft.En gefeliciteerd, ik hbe net een lekkere wokschotel gebereidtdt ....
Gefelciiteerd trouwens snoek, dat je niet ff komt feliciteren vanavond ....
Ik ga mn felicitatiebest doen
Moet ik nog vragen stellen over regelaar motorcombi?
Gefeliciteerd met je buikkramp en je ritje naar de potlol, gefelici met dat idee
dat schaap zit er alweer in , ik heb echt zitten schranzen hier !! ik feliciteer mezelf bij deze
jij ook van harte met je vette bek en bier![]()
hoelaat?
15:00 uur, Vloog super alleen nog even een ander propje nu een 9:6 ga een 9:9 proberen en kortere servo armen nu met75% xpo maar nog veelste grote uitslagen. staat opvilm maar is niet erg duidelijk door het weer en het gigantische omvang van de vlieger.
Maar het is een aanrader.
gefeliciteerd dan maar met de dogfighter
welke setup heb je erin ? en welke servo's ?
wil hem er ook wel bij als wildvlieg vlieger .
@Junkie
Pb box legen ?![]()
Gefeliciteerd alvast Junkie met een opgeruimde Pb box![]()
Zal ik mijzelf maar feliciteren met een lidmaatschapje MACH?![]()