Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
En gefeliciteerd, ik hbe net een lekkere wokschotel gebereidtdt ....
Gefelciiteerd trouwens snoek, dat je niet ff komt feliciteren vanavond ....
Ik ga mn felicitatiebest doen :mrgreen:
Moet ik nog vragen stellen over regelaar motorcombi?

Iedereen gefeliciteerd met het ingaan van het weekend.
Mooi bakkie Sleur, nu ff wachten op die ronde dingen die er op horen, alvast feli met deze aanwinst ;)

*bajashockers komen morgen wel, ik feliciteer mezelf op een vette bek en een biertje.

Van harte :music::help:

Felicitaties/Rijders omgeving Zaandam Deel 8 ??? :mrgreen:

lol :p , gefelici met dat idee ;)

Feliciteer de shoarma boer maar,was het 1000ste schaap wat ie in zijn bakkie had :D

dat schaap zit er alweer in , ik heb echt zitten schranzen hier !! ik feliciteer mezelf bij deze :cool:

Iedereen gefeliciteerd met het ingaan van het weekend.
Mooi bakkie Sleur, nu ff wachten op die ronde dingen die er op horen, alvast feli met deze aanwinst ;)

*bajashockers komen morgen wel, ik feliciteer mezelf op een vette bek en een biertje.

Van harte :music::help:

jij ook van harte met je vette bek en bier :p

En gefeliciteerd, ik hbe net een lekkere wokschotel gebereidtdt ....
Gefelciiteerd trouwens snoek, dat je niet ff komt feliciteren vanavond ....
Ik ga mn felicitatiebest doen :mrgreen:
Moet ik nog vragen stellen over regelaar motorcombi?
Mocht je hem spreken,volgende week vrijdag ben ik er weer,dan mag ie hem eventueel meenemen,en anders die week erop.Feliciteer hem maar dat ie weer wat verkocht heeft.:D

lol :p , gefelici met dat idee ;)

dat schaap zit er alweer in , ik heb echt zitten schranzen hier !! ik feliciteer mezelf bij deze :cool:

jij ook van harte met je vette bek en bier :p
Gefeliciteerd met je buikkramp en je ritje naar de pot ;)

15:00 uur, Vloog super alleen nog even een ander propje nu een 9:6 ga een 9:9 proberen en kortere servo armen nu met75% xpo maar nog veelste grote uitslagen. staat opvilm maar is niet erg duidelijk door het weer en het gigantische omvang van de vlieger.

Maar het is een aanrader.

15:00 uur, Vloog super alleen nog even een ander propje nu een 9:6 ga een 9:9 proberen en kortere servo armen nu met75% xpo maar nog veelste grote uitslagen. staat opvilm maar is niet erg duidelijk door het weer en het gigantische omvang van de vlieger.

Maar het is een aanrader.

gefeliciteerd dan maar met de dogfighter ;)

welke setup heb je erin ? en welke servo's ?

wil hem er ook wel bij als wildvlieg vlieger .

gefeliciteerd dan maar met de dogfighter ;)

welke setup heb je erin ? en welke servo's ?

wil hem er ook wel bij als wildvlieg vlieger .

heb hem gevlogen met 2 setups
SETUP1 -------------------------SETUP2
Torcster gold 1050Kv 102Gr.------Torcster gold 1460Kv 130Gr.
Graupner 35A regelaar------------Turnegy 80 A regelaar
9:6 prop-------------------------9:6 prop maar gaat een 9:9 op
Hitec HS 65 MG
3S 2200mHa 20C

Bij setup 1 was het toestel 790Gr en kwam het zwaarte punt niet goed uit accu kon niet ver genoeg naar voren Setup 2 850Gr vloog super maar in een duikvlucht vol gas gaat ie wel lekker hard straks met een 9:9 prop nog eens proberen.

Laatst bewerkt:
Van de week mijzelf op een Sennheiser koptelefoon getrakteerd... wat een geluid zit er in zeg :thumbsup:

Nu op het interwebs wat muziek bemachtigen en heerlijk luisteren :banana:

Feli dan maar, kan niet achterblijven.

Maar jullie hebben mij nog niet gefeliciteerd, gisteren schoonmoeder jarig, over anderhalve week ik zelf. Verder net heerlijke megaburgers gebakken en ook zelfgemaakt patat. Alles net opgevreten en weer netjes de boel opgeruimd. als dat geen felicitatie waard is?

Nu even lekker een pilske open trekken, zal lekker smaken, gefeliciteerd voor alle mannen hier die ook een pintje lusten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back