Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat weet ik toch we gaan zondag gewoon met z'n allen,maakt mij niet uit waar.

weet ik toch ook :p

we zien wel , maakt mij ook niet uit , volgens mij was het nu weer ht , maar als de meesten naar alkmaar willen is mij ook best .

bandjes klaar:

hvwdph.jpg

netjes , maar vergeet niet je voorwielen ff goed te zetten ;)

Ook maar even naar bloemendaal gereden,ontvangertje opgepikt.Kunnen we aan de knutsel.Gaat even leipo's laden en zie wel of ik vanavond naar de mach ga,ben behoorlijk gaar :D

Ook maar even naar bloemendaal gereden,ontvangertje opgepikt.Kunnen we aan de knutsel.Gaat even leipo's laden en zie wel of ik vanavond naar de mach ga,ben behoorlijk gaar :D

hey ouwe , gaan we gaar doen van een beetje stucen ? :shock: :p

zo ff mijn ovlof ophalen , door te zeggen dat ze mijn huidige knalpot maar ff fixen is de eindrekening maar 800 E ipv 1100 :p
gelijk wat hobbyspul bestellen gaat :D

zit net wel 2 bier in mijn mik te werpen :???: , ach ,de wandeling naar de garage lossen die biertjes wel op ;)

hey ouwe , gaan we gaar doen van een beetje stucen ? :shock: :p
Sorry,kan er ook niks aan doen.Binnen drie daagjes een pallet gips(45 zakken) weg staan smeren.Eerst maar een pilsje en even douchen.Leipo's hangen aan de tiet :D.Heb ook eigenlijk wel zin maar ben aardig verrot

Sorry,kan er ook niks aan doen.Binnen drie daagjes een pallet gips(45 zakken) weg staan smeren.Eerst maar een pilsje en even douchen.Leipo's hangen aan de tiet :D.Heb ook eigenlijk wel zin maar ben aardig verrot

ik weet als geen ander hoe dat voelt :-| ;)

daarom is vrijdag avond mijn rust avond +televee , dan zit da week in da benen :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back