Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat weet ik toch we gaan zondag gewoon met z'n allen,maakt mij niet uit waar.
bandjes klaar:
![]()
Ook maar even naar bloemendaal gereden,ontvangertje opgepikt.Kunnen we aan de knutsel.Gaat even leipo's laden en zie wel of ik vanavond naar de mach ga,ben behoorlijk gaar![]()
Sorry,kan er ook niks aan doen.Binnen drie daagjes een pallet gips(45 zakken) weg staan smeren.Eerst maar een pilsje en even douchen.Leipo's hangen aan de tiethey ouwe , gaan we gaar doen van een beetje stucen ? :shock:![]()
junkie voorwielen staan goed. Ik heb een beetje toe out gedaan![]()
Sorry,kan er ook niks aan doen.Binnen drie daagjes een pallet gips(45 zakken) weg staan smeren.Eerst maar een pilsje en even douchen.Leipo's hangen aan de tiet.Heb ook eigenlijk wel zin maar ben aardig verrot
wordt volgende week vrijdag voor mij ga aankomende zondag ff kijken op de mach haarlem is een club wedstrijd
Zien we je volgende week wel,zondag's is het Baja tijdwordt volgende week vrijdag voor mij ga aankomende zondag ff kijken op de mach haarlem is een club wedstrijd
zo ff mijn ovlof ophalen , door te zeggen dat ze mijn huidige knalpot maar ff fixen is de eindrekening maar 800 E ipv 1100![]()
Nope volgende week vrijdag en aanstaande zondag ff kijken
wordt volgende week vrijdag voor mij ga aankomende zondag ff kijken op de mach haarlem is een club wedstrijd
Ik heb hier nog twee serpent voorwielen liggen heb je daar wat aan?alsi k dat foam nou kon krijgen ergens.....................
@PB: Ziet er wel netjes uit.Als je nou die transponder van BYM neemt, weet je ook of je sneller en snelelr wordt.
![]()
Ik heb hier nog twee serpent voorwielen liggen heb je daar wat aan?
225/45/r18wat zijn de maten?