snoeksel
Forum veteraan
He junkie wat voor jou moet je alleen even op kavellijst klikken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
He junkie wat voor jou moet je alleen even op kavellijst klikken
Ach, soms moet je mensen het voordeel van de twijfel gunnen na ze aangesproken te hebben.Staat Pieter niet meer in je negeerlijst?
Ik ben moraalridder, dat weet je.Iets met een splinter en eenn balk in je eigen oog![]()
Ach je heb wel meer rare gewoontesHeren, even tegen mijn gewoonte in wat posts verwijderd. En zelfs een compleet topic
Wel even de gebruiksaanwijzing lezen,afhalen en extra kostenlol
gebladwijzerd
thanx ,ik heb er weer een hobby bij , en dat terwijl ik niet meer werk![]()
Tuurlijk, vier je frustraties hier maar bot.Heren, even tegen mijn gewoonte in wat posts verwijderd. En zelfs een compleet topic
Ja....ook gevonden.
joop, ben je nog naar MUCO in amsterdam geweest?
nee, nog niet ik denk dat het zaterdag wordt en misschien ga ik naar rob in velzerbroek weet het nog niet, ik heb 3 plankjes balsa 2 mm nodig en balsa of vuuren driehoek 6x6 nodig 4 stuk en 5mm triplex voor 4 spanten![]()
nee, nog niet ik denk dat het zaterdag wordt en misschien ga ik naar rob in velzerbroek weet het nog niet, ik heb 3 plankjes balsa 2 mm nodig en balsa of vuuren driehoek 6x6 nodig 4 stuk en 5mm triplex voor 4 spanten![]()
Misschien kun je hier wat vandaan halen?
Houtonline.nl|Poppenhuis, modelvliegtuig of iets anders te bouwen, wij hebben het wel
:wink:
heet de eigenaar Rob of de winkel?
is het missichien lynx modelbouw?
heet de eigenaar Rob of de winkel?
is het missichien lynx modelbouw?
Ik zal het wel te serieus opvatten, maar ik kan die grappen over Rob en zijn invaliditeit niet zo waarderen.:nooo:
ik neem er al vast een
![]()