mijn persoonlijke mening:sorry bart D dat doe je zeker het is niet verkeerd bedoeld
Allemaal prima, maar ik kan er de lol niet zo van inzien.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
mijn persoonlijke mening:sorry bart D dat doe je zeker het is niet verkeerd bedoeld
nweer: lekker boven 072 denk ik aardig wat onweer flitsen
![]()
Ik zal het wel te serieus opvatten, maar ik kan die grappen over Rob en zijn invaliditeit niet zo waarderen.:nooo:
welke van de twee eersten bevalt het op clubjes
![]()
maakt niet uit er zijn er meer in ploegendienst ik gelukig niet ik werk in dagdienst voan 7.30 tot 15.35 dus altijd op tijd thuisaltijd van links naar rechts werken
leuke vliegclub, goede, waardevolle tips gehad.
maar vanwege mijn ploegendienst kan ik er niet altijd zijn.
maar om eerlijk te zijn, ik zit nu aan de Murphy's. errug lekker
![]()
CORBY !! LEKKERRRRRR <Oude "Te Koop" Link Verwijderd >
wil ik !! , maar jij mag eerstnette prijs ook denk ik , het is dat ik vol zit
![]()
Mooi ding maar het is geen CAP 21.CORBY !! LEKKERRRRRR <Oude "Te Koop" Link Verwijderd >
wil ik !! , maar jij mag eerstnette prijs ook denk ik , het is dat ik vol zit
![]()
Mooi ding maar het is geen CAP 21.
Zo , vibrogym op de bouwtafel , magnum blok open gesloopt en idd de krukaslager heeft een tikje , is ook duidelijk hoorbaar als hij loopt .
alleen krijg ik het kleine lager er wel uit , maar niet de grote krukaslager , je hebt nergens grip op om hem eruit te tikken .
heb het blok in kokend water gelegd , en proberen eruit te tikken , maar er zit geen beweging in .
iemand een idee , anders bouw ik er een 12cc saito in , die ligt me aan te gapen op da plank
heb het blok in kokend water gelegd , en proberen eruit te tikken , maar er zit geen beweging in .
iemand een idee , anders bouw ik er een 12cc saito in , die ligt me aan te gapen op da plank
Hele beproefde methode: Niet schrikken nu....als vrouw niet thuis is, het kale carter met lager in de oven op 200 gr. kwartier erin. Daarna met handschoenen eruit en op een HOUTEN vlakke plaat goed kloppen. Valt ie er zo uit.
Kan ook op een electrische plaat als je maar wel GELIJKMATIG verwarmd!! en NIET boven de 200 graden komen.
Niet met verfbranders e.d. aan de slag want dat is ongelijkmatige verhitting en dan trekt de boel onherstelbaar krom. Te ver boven de 200 gr vervormd het alu ook teveel.
Overigens is dit een standaard voorgeschreven werkwijze voor bijna alle alu carterdelen van motoren.
Monteren nieuw lager hetzelfde: Verwarmen op 200 gr en lager koud erin laten vallen , zit meteen vast. Met lagertrekker mol je de passing van het lager en kun je je carter in de bak gooien.
Ja hier ook
![]()