Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ 5p1k3:

morgenochtend afspreken bij
mcdonald’s-logo-200x200.jpg

locatie Zaandam,naast MZA ?

Oh ja, voor wie een Galaxy SII heeft. Updaten niet de firmware als je nog versie 2.3.4 hebt. Versie 2.3.5 en 2.3.6 resulteren in heel snel leeg gaan van je accu. Bij gebruik met scherm aan lukt dat binnen anderhalf uur, dat is bij 2.3.4 gewoon nog een dag. 8O

Het is kennelijk vreselijk moeilijk voor softwaremakers ook zoiets te testen. Trend van de laatste tijd. Apple, HTC en RIM (Brickberry). :? Updaten na update tegenwoordig.
Heb er net een gehaald,ligt nu even te laden :D

mogguh. Vannacht tot laat cadeau's ingepakt heeft voor sinterklaas ( bijbaantje van me) Nu net een uurtje wakker, en nu een gedicht gaat schrijven voor de visite ariveert.

*erg gaar is.

zo , ook weer terug van shoppen , we zouden ieder voor een normaal x bedrag iets kopen , maarrrr ik heb zowat een gebruikte e revo uitgegeven :-| , als je toch bezig bent doe het dan goed ;)

inpakken /knutselen gaat ,gedichten schrijven gaat ;)

morgen met floor een surprize knutselen voor school , dat zal wel van depron worden :D

spikkel ; je kan morgen ook wel ff langskomen bij me thuis , als je maar niet telang blijft plakken ;)
koffie staat warm :cool:

Even een snelle vraag. Als ik ervoor kies om uit HK spul over te laten komen met EMS. Zit daar dan de douanekosten bij imbegrepen? Of moet ik die alsnog er bovenop betalen dan?
Aanvullend antwoord: Je weet in ieder geval zeker dat jes teveel betaald en gegarandeerd nog hij moet betalen. Anders kijken of ze het in Duitsersland hebben. Dan gaat het lekker vlot.

Ik vind het zo vervelend dat je op de HK website geen douanekosten vooraf al kunt betalen (dat ze zoiets niet standaardiliseren?). Dan betaal je gewoon je ding en krijg je geleverd waar je om vraagt.
Noor, teveel administratieve rompslomp voor hun. Per land verschillende procedures is ondoenlijk. Via EMS worden de papieren wel officieel geregeld en daarom de extra kosten. Maar invoerheffing en BTW moet je achteraf betalen.

Heeft you dat ook :D
+1 :D Raak alleen niet verzeild in een groepsgesprek... :? :lol:

Laatst bewerkt:
Aanvullend antwoord: Je weet in ieder geval zeker dat jes teveel betaald en gegarandeerd nog hij moet betalen. Anders kijken of ze het in Duitsersland hebben. Dan gaat het lekker vlot.

Noor, teveel administratieve rompslomp voor hun. Per land verschillende procedures is ondoenlijk. Via EMS worden de papieren wel officieel geregeld en daarom de extra kosten. Maar invoerheffing en BTW moet je achteraf betalen.

+1 :D Raak alleen nou verzeild in een groepsgesprek... :? :lol:
Dat ding kan niet eens een google accountje maken

We recommend using the
two-hole pistons with a range of oil viscosities
from 10W to 50W (available from your hobby
shop). The thinner viscosity oils (30W or less)
flow more smoothly and are more consistent,

while thicker oils provide more damping

hoe vertaalt dat naar cts sleur?

@EMS antwoorders: Top! Bedankt voor de informatie en de aanvullende informatie (sleur).
Ik wil een toestel kopen, wat in DE al heeeeeeel lang op BK staat en in HK gewoon leverbaar is. Denk dat ik de gok gewoon eens moet wagen dus.

@Junkie: Is goed, ik laat je vanavond / morgenochtend wel even weten hoe laat ik langs kom. Zal niet blijven plakken, al wil ik je hobbykamer wel even zien natuurlijk :P

@BartD: We kunnen bij de Mac afspreken, maar misschien handiger? Ik ga vanuit Junkie nog even door naar mn ouders. We kunnen ook bij mn ouders afspreken (zal ze zo even vragen of dat goed is :)).

U hoort nog van mij :)

We recommend using the
two-hole pistons with a range of oil viscosities
from 10W to 50W (available from your hobby
shop). The thinner viscosity oils (30W or less)
flow more smoothly and are more consistent,

while thicker oils provide more damping

hoe vertaalt dat naar cts sleur?
Precies, slaolie is goed. ;) Alleen trekt dat vocht aan, siliconenolie niet. In je auto zit 10-40W. ;) Het moet overigens cps zijn, niet cts. Maar die klutcorrectie op die telefoons... :evil:

Heb nog een flesje 900cps staan. Gebruikte ik ook voor de Savage. Dus als je nodig hebt...

Amerikezen geven de viscositeit aan in WT, dat is een wat vreemde schaal en de olie van 100WT van merk A is anders qua dikte dan die van merk B. In Europa geven we het aan in cps. Zuiver water bij 20 graden is 1cps. De rest Google je zelf maar. :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back