Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@Junkie: Is goed, ik laat je vanavond / morgenochtend wel even weten hoe laat ik langs kom. Zal niet blijven plakken, al wil ik je hobbykamer wel even zien natuurlijk![]()
Morgenmiddag vieren we puntmutsmetlangebaardfeest. De rest van de middag moet ik Skylanders spelen vrees ik. :?mischien dat ik langs wip dan vandaag maar dan bel ik wel. Komt het niet uit vanwege sint naat dan hoor ik het wel.
ik wil toe naar 2 autootjes en 2 vliegertjes , dus koop maar leeg die handel![]()
Hoe zit het met die CAP?![]()
Junk,neem jezelf even in de maling wil je![]()
Ach, het is je jaarlijks terugkerende ritueel. Dit gaat goed tot er weer korte rokjes op straat komen. Meestal noemen ze dat herfstdepressies. :teacher: Met zo'n natte zomer kwam het bij jou wat vroeg.nee , weg die zooi ,en rust in da kopf![]()
Elektro heerscht...ben nu al mijn nitro buggy's aan het sorteren , de minicen gevonden , gaat ook weg , mijn savage xss nalopen en ook weg , ik kan echt geen nitroblok meer zien :nooo:
allemaal weg die zooi op verkoop afdeling en daar komt voor in de plaats 1 E revo , heerlijk op electro![]()
Ach, het is je jaarlijks terugkerende ritueel. Dit gaat goed tot er weer korte rokjes op straat komen. Meestal noemen ze dat herfstdepressies. :teacher: Met zo'n natte zomer kwam het bij jou wat vroeg.
Elektro heerscht...![]()
![]()
@BartD: We kunnen bij de Mac afspreken, maar misschien handiger? Ik ga vanuit Junkie nog even door naar mn ouders. We kunnen ook bij mn ouders afspreken (zal ze zo even vragen of dat goed is).
U hoort nog van mij![]()
Voor 1:10 een baantje met wat bulten scheppen is aanmerkelijk minder werk.![]()
@PB
En? Hoe bevalt de Rustler?
Ik twijfel nog even tussen een 1:10 en een 1:8
Op de biljartlakens waar jullie nu op rijden, kun je zelfs 1:32 rijden. (Losi Micro-T)voordeel van 1/10 , scheelt aanzienlijk wat centen , nadeel kan zijn de grondspeling .
de rustler is wel gaaf .
voordeel van 1/10 , scheelt aanzienlijk wat centen , nadeel kan zijn de grondspeling .
de rustler is wel gaaf .
voordeel van 1/10 , scheelt aanzienlijk wat centen , nadeel kan zijn de grondspeling .
de rustler is wel gaaf .
Heeft you dat ook![]()
Alleen gebruikte ik het nooit , tot voor kort (met dank aan Barthez)
Zo , weer wakker nadat ik om een uur of twee ff op de bank ging liggen 8-O