Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
mischien dat ik langs wip dan vandaag maar dan bel ik wel. Komt het niet uit vanwege sint naat dan hoor ik het wel.

@Junkie: Is goed, ik laat je vanavond / morgenochtend wel even weten hoe laat ik langs kom. Zal niet blijven plakken, al wil ik je hobbykamer wel even zien natuurlijk :P

is goed ;)

en wel ff een rustig een bakkie pleur op de hobby kamer drinken uiteraard ;)

misschien zie je nog meer leuks in mijn winkel staan .

ik wil toe naar 2 autootjes en 2 vliegertjes , dus koop maar leeg die handel :p

Hoe zit het met die CAP? ;)

daar twijfel ik nog over , maar kwa hoeveelheid vliegers moet hij wel weg eigenlijk , ik twijfel tussen Xtra of de cap 21 weg doen .

de Extra on smoke blijft zekers ,en de SE als gooi en smijtkist erbij .

in de toekomst ga ik toch minder vliegen ,de offroad autootjes wil ik erin houden , dus alles een beetje afwisselen .

wat heb je voor de cap over dan ? :cool:

Junk,neem jezelf even in de maling wil je ;)

nee , weg die zooi ,en rust in da kopf :p

ben nu al mijn nitro buggy's aan het sorteren , de minicen gevonden , gaat ook weg , mijn savage xss nalopen en ook weg , ik kan echt geen nitroblok meer zien :nooo:

allemaal weg die zooi op verkoop afdeling en daar komt voor in de plaats 1 E revo , heerlijk op electro :cool:

nee , weg die zooi ,en rust in da kopf :p
Ach, het is je jaarlijks terugkerende ritueel. Dit gaat goed tot er weer korte rokjes op straat komen. Meestal noemen ze dat herfstdepressies. :teacher: Met zo'n natte zomer kwam het bij jou wat vroeg. ;)

ben nu al mijn nitro buggy's aan het sorteren , de minicen gevonden , gaat ook weg , mijn savage xss nalopen en ook weg , ik kan echt geen nitroblok meer zien :nooo:

allemaal weg die zooi op verkoop afdeling en daar komt voor in de plaats 1 E revo , heerlijk op electro :cool:
Elektro heerscht... :yes: :p

Ach, het is je jaarlijks terugkerende ritueel. Dit gaat goed tot er weer korte rokjes op straat komen. Meestal noemen ze dat herfstdepressies. :teacher: Met zo'n natte zomer kwam het bij jou wat vroeg. ;)

Elektro heerscht... :yes: :p

nope ,ben niet depri :cool:

wil gewoon die nitro zooi eruit , al die wagentjes weg en 1 net electro exemplaar er voor terug ;)

diegene die mijn savage koopt heeft er de rest van zijn leven onderdelen bij :shock: :p

@BartD: We kunnen bij de Mac afspreken, maar misschien handiger? Ik ga vanuit Junkie nog even door naar mn ouders. We kunnen ook bij mn ouders afspreken (zal ze zo even vragen of dat goed is :)).

U hoort nog van mij :)

Euhhh... :rolleyes: ik spreek natuurlijk niet "zomaar" bij de Mac af :D
Heb dan zin in een Egg-muffin!

mcdonalds-Egg-McMuffin.png

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back