snoeksel
Forum veteraan
Werd je daar wakker vanGeen doosje jammer genoeg ....

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Werd je daar wakker vanGeen doosje jammer genoeg ....
Werd je daar wakker van![]()
Sorry,maar deze was te makkelijk :-|.Maar niet minder brilliantNee, maar het is wel lastiger om zonder doosje in slaap te vallen :rolling:
But i'll manage![]()
Goedemorgen allen , deze week nachtdienst![]()
![]()
@ Phil , opsnorren en op e bay die zooi , als ik die prijzen zie![]()
![]()
Ik heb nog in de privé-verzameling van spelcomputers de echte Nintendo Donkey Kong (oranje, dubbelscherm), Donkey Kong Jungle (groen, enkel scherm), een echte PONG spelcomputer met paddles (draaidingen) en heeeeeeeeel veel spelcomputers waar menig verzamelaar jaloers op zou zijn.Oh uh, ja, ik verzamel spelcomputers maar dan de consoles, niet de handhelds. Hoewel ik er heel wat van heb.
![]()
Nee, dat niet zozeer. Jeugdsentiment en mijn ding.Appeltje voor de dorst ?![]()
Nee, dat niet zozeer. Jeugdsentiment en mijn ding.Ik heb menig apparaat vroeger open gesloopt om te kijken hoe ze werkten en met welke processoren en geheugen ze gebouwd waren. Ik heb zo ook een hele verzameling oude computers en voorlopers van de huidige PC's. 8) Inclusief een aantal "computers" die eerder veredelde spelcomputers waren (een faute speciaal uitgevoerde wit/oranjeComX 35 met processor die ook in de Space Shuttle zat (dûh), of de teletekst PC Philips P-2000).
Ach, recentelijk heb ik een Sony HitBit MSX weggegeven. Iemand zocht er eentje voor zijn verzameling. En ik had er toch twee (goedkope weggegeven en de luxe versie gehouden). Zo maak je mensen gelukkig met hun verzameldrang. En zo kom je ook zelf weer aan dingen die je nog zoekt. Geld is het eigenlijk niet waard, het is net wat de gek ervoor geeft. Bepaalde dingen die 10 jaar terug onbetaalbaar waren, zijn nu geen ruk meer waard. Over nog eens 20 jaar misschien weer wel. Allemaal modeverschijnselen.Voor de rest gaat het wel ?
Ooit moet het toch weg (je laatste hemd heeft geen zakken , of storagebox)![]()
En dan is het wel leuk als het nog wat opbrengt , toch ?![]()
Een 2S LiPo is in principe 7,4V. Dat-ie in het begin meer geeft, is maar tientallen seconden. Daarna daalt de spanning tussen de 3,3V en 3,7V per cel.Of geeft de lipo geen 8.4 volt?
Pffff, is je Google stuk? NiMH is 1,2V/cel en als ze vers geladen zijn zelfs 1,4V tot 1,6V per cel. 8OGeld hetzelfde voor een 8.4 volt NIMH? Want dan hoef ik er geen rekening mee te houden.
Wat zei die verkoopster bij de broodjeszaak tegen je: "U kunt aan het gas". 8O :? :lol:Ik heb honger !
Vervelend dat ik midden centrum amsterdam werk![]()
Wat zei die verkoopster bij de broodjeszaak tegen je: "U kunt aan het gas". 8O :? :lol: