Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen allen , deze week nachtdienst :mad: :(

@ Phil , opsnorren en op e bay die zooi , als ik die prijzen zie ;) :D

deze week dagdienst :cool: zoals altijd ;)

ben alleen een beetje verroest , dus moet zo maar is gaan werken :-| echt zin an :murder:

mogge en werkse allemaal ;)

ik zal ook een kijken welke nintendo games ik nog heb van vervlogen jaren :p
koop je veel hopups van voor del baja ;)

Ik heb nog in de privé-verzameling van spelcomputers de echte Nintendo Donkey Kong (oranje, dubbelscherm), Donkey Kong Jungle (groen, enkel scherm), een echte PONG spelcomputer met paddles (draaidingen) en heeeeeeeeel veel spelcomputers waar menig verzamelaar jaloers op zou zijn. :p Oh uh, ja, ik verzamel spelcomputers maar dan de consoles, niet de handhelds. Hoewel ik er heel wat van heb. :D

Ik heb nog in de privé-verzameling van spelcomputers de echte Nintendo Donkey Kong (oranje, dubbelscherm), Donkey Kong Jungle (groen, enkel scherm), een echte PONG spelcomputer met paddles (draaidingen) en heeeeeeeeel veel spelcomputers waar menig verzamelaar jaloers op zou zijn. :p Oh uh, ja, ik verzamel spelcomputers maar dan de consoles, niet de handhelds. Hoewel ik er heel wat van heb. :D

Appeltje voor de dorst ? ;)

Appeltje voor de dorst ? ;)
Nee, dat niet zozeer. Jeugdsentiment en mijn ding. :yes: Ik heb menig apparaat vroeger open gesloopt om te kijken hoe ze werkten en met welke processoren en geheugen ze gebouwd waren. Ik heb zo ook een hele verzameling oude computers en voorlopers van de huidige PC's. 8) Inclusief een aantal "computers" die eerder veredelde spelcomputers waren (een faute speciaal uitgevoerde wit/oranjeComX 35 met processor die ook in de Space Shuttle zat (dûh), of de teletekst PC Philips P-2000).

Laatst bewerkt:
Nee, dat niet zozeer. Jeugdsentiment en mijn ding. :yes: Ik heb menig apparaat vroeger open gesloopt om te kijken hoe ze werkten en met welke processoren en geheugen ze gebouwd waren. Ik heb zo ook een hele verzameling oude computers en voorlopers van de huidige PC's. 8) Inclusief een aantal "computers" die eerder veredelde spelcomputers waren (een faute speciaal uitgevoerde wit/oranjeComX 35 met processor die ook in de Space Shuttle zat (dûh), of de teletekst PC Philips P-2000).

Voor de rest gaat het wel ? :mrgreen:

Ooit moet het toch weg (je laatste hemd heeft geen zakken , of storagebox) ;)

En dan is het wel leuk als het nog wat opbrengt , toch ? :p

Voor de rest gaat het wel ? :mrgreen:

Ooit moet het toch weg (je laatste hemd heeft geen zakken , of storagebox) ;)

En dan is het wel leuk als het nog wat opbrengt , toch ? :p
Ach, recentelijk heb ik een Sony HitBit MSX weggegeven. Iemand zocht er eentje voor zijn verzameling. En ik had er toch twee (goedkope weggegeven en de luxe versie gehouden). Zo maak je mensen gelukkig met hun verzameldrang. En zo kom je ook zelf weer aan dingen die je nog zoekt. Geld is het eigenlijk niet waard, het is net wat de gek ervoor geeft. Bepaalde dingen die 10 jaar terug onbetaalbaar waren, zijn nu geen ruk meer waard. Over nog eens 20 jaar misschien weer wel. Allemaal modeverschijnselen. :yes:

Sleur wat vind jij hoe ik het moet aanpakken? Gewoon Pinion 25 erop? Of wordt de zooi dan te heet?

Velineon 3500kv

8.4volt
gearing 28/83
8.4x 3500= 29400
ratio: 83/ 28= 2.964

spur rpm: 29400/ 2.964= 9919

hobbywing set:

8.4 volt
18/86
8.4x 4000= 33600
ratio: 4.7
spur rpm: 33600/ 4.7= 7032

pinion 25 geeft 9767 rpm op spur.

Of geeft de lipo geen 8.4 volt?
Een 2S LiPo is in principe 7,4V. Dat-ie in het begin meer geeft, is maar tientallen seconden. Daarna daalt de spanning tussen de 3,3V en 3,7V per cel.
YOK%20performance%20data%20-%20Discharge%20Rate%20-%20graph.jpg

Voor wat betreft de vertanding kan ik je niet adviseren. Geen referentiemateriaal dus kwestie van zelf proberen. Temperatuur kan oplopen tot zo'n 70°C voor de motor. Maar je stroom beperken tot hooguit 60A continu is verstandiger vanwege je regelaar. :yes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back