Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
zouden ze nog lekker gevlogen hebben op das veld ?

lekker briesje :shock:

ik ga heerlijk mijn mandje weer in :p, nice place to be ;)

denk dat ik morgen maar es lekker vrijneem , ik word niet goed van dat gewerk :murder:

misschien rijd ik nog een rondje in da oflov om mooie bash plekken erbij te vinden :p, de flux gaat mee ;)

Ik ben dit zelf ook een beetje zat, ben contact aan het leggen met de concurent, die hebben me begin dit jaar een aanbieding gedaan en dat heb ik toen laten lopen, maar denk dat ik over ga stappen als ze een goed bod doen. Ik wil meer tijd thuis hebben, anders had ik net zo goed vrijgezel kunnen blijven

ja het geeft wel te denken zeker als je steeds zo lang van huis bent het geld is lekker maar fam om je heen is beter teminste dat vind ik maar jij denkt er blijkbaar ook zo over, ja jongen je wordt ouder en dan ben je liever thuis.
zo heb ik dat getypt:confused: meestal niet zo lang van stof;)

zouden ze nog lekker gevlogen hebben op das veld ?

lekker briesje :shock:

ik ga heerlijk mijn mandje weer in :p, nice place to be ;)

denk dat ik morgen maar es lekker vrijneem , ik word niet goed van dat gewerk :murder:

misschien rijd ik nog een rondje in da oflov om mooie bash plekken erbij te vinden :p, de flux gaat mee ;)
waar heb jij in dienst gezeten bij de zand hazen :D ik hoor /lees niet anders, en dat mooie waterbed zeker ook omgeruild voor een zand duin om lekker in te liggen met overal zand tussen, nou weltrusten
gewaardeerde collega vlieger;):D

Kwam net toch een beste windhood voorbij zetten. De volle containers over straat uitgesmeerd, boompje schreef getrokken, wat dakpannen aan de overkant weg... :? Op Windfinder een piek van bijna windkracht 11. 8)

Kwam net toch een beste windhood voorbij zetten. De volle containers over straat uitgesmeerd, boompje schreef getrokken, wat dakpannen aan de overkant weg... :? Op Windfinder een piek van bijna windkracht 11. 8)

ach het sneeuwd gelukkig niet anders kun je morgen geneens werken:D
wegens sneeuw duinen, ja het is wel wat anders dan zand duinen:D

waar heb jij in dienst gezeten bij de zand hazen :D ik hoor /lees niet anders, en dat mooie waterbed zeker ook omgeruild voor een zand duin om lekker in te liggen met overal zand tussen, nou weltrusten
gewaardeerde collega vlieger;):D

ik was schutter op een leopard1 tank , dus ja , voornamelijk door het zand :cool:

en ja , sinds ik weer met autootjes speel ,veel zand op de vloer in het bouwlokaal :shock: ;)

heerlijk dit weertje , slaapt junkie prima op :p

Heb hier ook de tuintafel en tuinstoelen naar de garage verhuisd, en ik vrees voor mn sattelietschotel :rolleyes:

Succes Kobus, jij liever dan ik :yes: (in de dikke Benz stappen bedoel ik dan he) :p ;)

Ach ;) Iemand moet het doen :cool: :D

Goedemorgen allen , hup het bedje uit en aan het werk :D

Ga ik er wel lekker in ;)

@ Junkie , net op de terugweg even langs oostzaan gereden , maar als jij bij die nieuwe kruising met stoplichten bedoelt ? Dan denk ik dat dat afgesloten word in het weekend , ik zag allemaal stapels met stenen staan , die ze denk ik vanmiddag op de weg zetten :murder:

Vannacht nog een paar lekkere buien gehad , waardoor de term dichte mist een heel nieuwe betekenis krijgt :-| ongeveer 3 tot 5 mtr. :shock: :hammer:

ik was schutter op een leopard1 tank , dus ja , voornamelijk door het zand :cool:

Een oud buurjongen van mij ook , die heeft/had een heele mooie nachtfoto van een oefening .

Vanaf het moment van schieten uit de tank tot en met de inslag op een zeer groot formaat foto :cool:

Ach ;) Iemand moet het doen :cool: :D

Goedemorgen allen , hup het bedje uit en aan het werk :D

Ga ik er wel lekker in ;)

@ Junkie , net op de terugweg even langs oostzaan gereden , maar als jij bij die nieuwe kruising met stoplichten bedoelt ? Dan denk ik dat dat afgesloten word in het weekend , ik zag allemaal stapels met stenen staan , die ze denk ik vanmiddag op de weg zetten :murder:

ik zal er vanmiddag even langsrijden en zeggen dat ze het niet moeten afsluiten anders kraken we het gewoon :cool:

zo ,ook weer wakker ! ,en nog steeds gaar , zal de tijd van het jaar wel zijn , iedereen is moe en gaar ,en als je naar buiten kijkt word je ook niet vrolijk :)

vandaag nuttige dingen doen , beetje rommelen en beetje aan de hobby ;)

vanavond een vergaardag , en zondag vanaf 17;00u ook een vergaardag , druk met vergaardagen dit weekend :-|

groetjes

Zo, weer terug van de tandarts. Af en toe controle he.

Nu vlot aan de slag met wat klussen. Eerst even een bakkie naar binnen gieten.

Zo, weer terug van de tandarts. Af en toe controle he.

Nu vlot aan de slag met wat klussen. Eerst even een bakkie naar binnen gieten.

proost , ikke ook aan de pleur ;)

ik ga zo ff wat vrijgebieden bekijken , flux gaat mee om te testen :p

ik zal jouw hogedruk reiniger even achterin zetten , rij ik wel ff langs , en zie wel of je er bent ;)

Zo, ik ook weer terug van de tandejatter. 2 vullingen gedaan :) Nu even wachten tot mijn gezicht, tong en oor weer gevoel hebben. Dan wat eten.

Begrijp dat er morgen gebashed gaat worden in Oostzaan? Misschien kom ik ook even kijken (en de ez* opnieuw aan gort vliegen).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back