Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Begrijp dat er morgen gebashed gaat worden in Oostzaan? Misschien kom ik ook even kijken (en de ez* opnieuw aan gort vliegen).

Daar vliegen is geen optie ivm de hoogspanningsmasten die er staan (en de draden die er tussen in lopen ;))

Zeker, maar als ik zonder stroom kom te zitten door een stom vliegtuigje weet ik wie ik er bij ga lappen ;)

111209_21082_gamesatwork2.png

En hier, nog even een mooie stoomtrein spotten :

Laatst bewerkt door een moderator:
Hahahahaahha, denk je een treintje te kunnen spotten komt er net een ander langs die je het gezicht belemmerd :rolling:

Gelukkig konden ze er zelf ook om lachen.

Als je langs de "Richel"bedoelt, langs het spoor, volgens mij is dat er niet meer Junkie ....

klopt is weg .

wel even gebashed op het strand te ijmuiden:cool: was echt gaaf met da flux , wat een power zeg :p

Begrijp dat er morgen gebashed gaat worden in Oostzaan? Misschien kom ik ook even kijken (en de ez* opnieuw aan gort vliegen).

nee ,zondag word er gebashed ,zaterdag willen de meesten shoppen /huis opruimen enz , zondag lekker de tijd om te bashen .

ik heb nog een strand bash filmpje gemaakt , staat in da upload

zo , lekker chil dagje gehouden , beetje gebashed , beetje rondrijden , beetje vreten , beetje van alles ;)

de flux is echt geweldig ! leuk speeldingetje idd , maar ik zal wat expo op het 3e kanaal zetten :shock:

filmpie

Thnx voor het terugbrengen Junk. Was net even weg anders hadden we wel ff een bakkie kunnen doen.

Kicken filmpje en kicken flux!!!

yeps , erg blij mee !! :yes:

beetje info gesnoven , en de flux is beter voor offroad ,en de revo is beter voor onroad , dus de flux is een goede keuze ;)
maar als het electro erg bevalt kan er zomaar een revo bijkomen :)

Thnx voor het terugbrengen Junk. Was net even weg anders hadden we wel ff een bakkie kunnen doen.

ja , vond ik ook jammer , had wel een bakkie gelust :p

zo naar een vergaar dag :-|, ga liever mijn flux knuffelen :shock: ;)

Ik hou het bij de Rustler voorlopig. Eerst die maar tunen;)

Op het verlanglijstje staan wat hop ups voor de ophanging,en stampede2.8inch wielen. Er zitten nu 2.2 inch wielen op. Wat voor maat zit erop de flux?

Ik hou het bij de Rustler voorlopig. Eerst die maar tunen;)

Op het verlanglijstje staan wat hop ups voor de ophanging,en stampede2.8inch wielen. Er zitten nu 2.2 inch wielen op. Wat voor maat zit erop de flux?

geen idee , zijn de standaard wielen , valt wel te googlen i think ;)

mot gaan

zo , lekker chil dagje gehouden , beetje gebashed , beetje rondrijden , beetje vreten , beetje van alles ;)

de flux is echt geweldig ! leuk speeldingetje idd , maar ik zal wat expo op het 3e kanaal zetten :shock:

filmpie

Ziet er errug leuk uit :D en bijna :mrgreen: net zoveel brute power als mijn savage nitro :cool: ;)

Meestal gaat ze ook dapper op de fiets, 8km heen en 8 terug. Door weer en wind. Fiets stond hier ter reparatie, is inmiddels ook weer gemaakt ;)

Kwam vanmiddag thuis met ketting eraf, standaard kapot, handvat eraf. Dus een klusje tussendoor ipv de savage :(

Nieuwe standaard, ketting er weer op en gespannen, handvat vastgelijmd, remmen weer afgesteld. Ook sleutelen dus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back