Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag RIJDEN..

Zijn er nog mensen hier die rijden??

ik heb namelijk ff zin om te rijden met mijn 1:8 brushless monster en 1:8 monster buggy!!

Jij heeft toch ook nog foto en filmmateriaal van gisteren :cool:
yeps , vanavond maar is kijken wat er in da box zit ;)

Mogguh heren, werkse allemaal ;-)

#heeft er zin in

mogge , en nee , ik heb echt heels geen zin ,best wel brak van bashen en daarna nog feesten :)

ik heb namelijk ff zin om te rijden met mijn 1:8 brushless monster en 1:8 monster buggy!!

rijden doen wij in het weekend en voornamelijk op zondag

Ik had vanmorgen ook zin om te gaan rijden. Helaas stond het voor de deur al ongeveer vast. :evil: Moest er weer eentje in de tunnel dwars parkeren. :hammer: Straks lekker 150km heen rijden en dan weer terug rijden. Tussendoor nog wat werken, net als de rest (uitzonderingen daar gelaten). ;)
2ywu2op.jpg

Balen....

Ik heb echt zin om even te kijken daar waar jullie rijden...

is voor ook dichterbij dan Alkmaar...

kan je een plaatje maken of posten waar jullie rijden..?

dus als ik het goed begrijp gaat er vanmiddag niemand rijden?

Mvg,
Karsten

dus als ik het goed begrijp gaat er vanmiddag niemand rijden?

Mvg,
Karsten

dat doen we vrijwel nooit door de week , ik weet niet wat jij doet ? op school? of werk je nachtdiensten ?

in de zomerperiode willen we nog wel eens sávonds gaan rijden ,maar nu is het om 17;00u al donker :-|

Airlive

@Sleur:

een tijd terug heb ik dit ooit al eens gevraagd aan je,maar ik zou graag draadloos een afstand van ± 30 meter overbruggen voor mijn draadloze internet. (aansluitpunt woning A naar woning B)

Het is de bedoeling dat het signaal 1x door de muur/glas en een paar boompjes/struikjes die in de weg staan, heen moet en dan ontvangen wordt achter een muur/glas.

De provider is Ziggo en ik heb het "alles in 1 Extra" pakket, waar een routertje van Netgear = WNR3500 v2 zorgt voor het signaal.

Toen ook al gezegd, ik ben niet tevreden met de resultaten.:?

Wat zou een redelijke betaalbare= (±max.400-500 E) oplossing zijn,om hier een stabieler en sneller signaal te verkrijgen? (anders dan vast te bekabelen?)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back