Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geen idee welke hosmo dat bedacht heeft maar ik vlieg nog steeds. Zaterdag nog een wedstrijdtraining en zondag wedstrijdvliegen. Dat hullie je daar niet voir interesseren is wat anders dan ex-vliegers. :middelvinger: ;)
Die ene die gistermiddag in zijn blootje door de sauna dartelde denk ik :rolleyes:

"Rijders/ex Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8 )"

best grappig...die aangepaste titel van ons draadje :D

Geen idee welke hosmo dat bedacht heeft maar ik vlieg nog steeds. Zaterdag nog een wedstrijdtraining en zondag wedstrijdvliegen. Dat hullie je daar niet voir interesseren is wat anders dan ex-vliegers. :middelvinger: ;)

As you know kan alleen de topicstarter edits uitvoeren in een topictitel.
Of een moderator/forumbeheerder...
...dussss

Laatst bewerkt:

Ik geef ook niet op hoor en blijf een vliegert sleur is het nog gelukt offfffvfffeeeee total loss;)

As you know kan alleen de topicstarter edits uitvoeren in een topictitel.
Of een moderator/forumbeheerder...
...dussss

Mooi, dan kan hij ook meteen zijn bouwplank opruimen... heeft een ander weer plek want echt bouwen doet hij ook niet meer de laatste tijd :mrgreen:

mooi kappie siggery!;)
Is door een Pro gespoten, ben er nog steeds erg blij mee ;-)

Lekker Kobus, heb je zin om weer een FG tegen je enkels te krijgen? :murder:
Lol.Never forget that moment ;)

Ga allemaal eens wat doen voor de economie!! Werken met jullie donder ipv gaar zijn ;)
Precies, dacht ik ook aan :-)

dus als ik het goed begrijp gaat er vanmiddag niemand rijden?

Mvg,
Karsten
Blind? Lezen blijft moeilijk he?

nou dan ga ik vandaag maar even kijken in Boekelermeer....

Niemand?
rijden vandaag?
NEEEEEEE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

De aanhouder wint?
Word je toch zo moe van he ;)

Wordt er nog gereden straks,was echt een gekkenhuis gister :D
Was een TOPPERRRRRR :cool:
mijn idee !! :p

kan nie wachten nie op zondag ! alles staat weer klaar en geladen :cool:
JUNK ! ! ;)

Ex-vrienden omgeving Zaandam....

Nooit een vriend geweest, ben hier zeer selectief in :D

Wie komt er aankomende zaterdag op mijn feestje? Ik vier dat ik al 5 jaar besneden ben :D

*zin in nog een feestje heeft.

Heb ik me daar een ruzie met me vrouw,alleen omdat ik baja onderdelen in de afwas machine wou stoppen:hammer:nou vraag ik je.

Ik geef ook niet op hoor en blijf een vliegert sleur is het nog gelukt offfffvfffeeeee total loss;)
Nee, zondag te druk en change of plans vanwege een black-out van vrouwlief. Morgen mag ze op bezoek bij de neuroloog want er gaat iets helemaal niet zo goed. :( :?

Ex-vrienden omgeving Zaandam....
+1 Ben blij dat ik niet in de Zaanstreek woon. :bye: :p

-1 De grootste zitten in dit topic. ;)

Nooit een vriend geweest, ben hier zeer selectief in :D
Wij ook van jou. :yes:
smiley_love_kissing%5B1%5D.gif

Wie komt er aankomende zaterdag op mijn feestje? Ik vier dat ik al 5 jaar besneden ben :D

Wat eten we? Inktvisringetjes, maar dan niet van inktvis? 8O :? :rolling:

Heb ik me daar een ruzie met me vrouw,alleen omdat ik baja onderdelen in de afwas machine wou stoppen:hammer:nou vraag ik je.
Huh? Ze mag toch ook het zand dat er af komt gebruiken in haar bloempotjes? Vaag... :(

Mooi,weer 10 min kijk genot :D

komt er aan maatje , speciaal voor jouw een filmpje ;)

mogen we "het" ook zien :shock:

lol

Sleur ; sterkte met vrouwlief , erg vervelend die ellende :-|

Tuurlijkmag je het wel is zien. Meestal doen we het op dinsdag en zaterdagavond. Kom maar even langs dan ;) Ik zal Patries ook even om toestemming vragen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back