Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.

leuk , ik moet zeggen , ik ben ook erg tevreden met mijn rd logics pijp , niet duur ,niet teveel herrie en multo power :cool:

Zo, alweer terug van de club. Waren allemaal van die vliegtuigfiguren daar. Geen hol aan. :nooo: :? Lopen daar als een stel dwazen boerend rond met hun duim op hun voorhoofd. :pim: :mrgreen:

weten we toch ;-)

wanneer ga je een revo halen ? :p

er stonden weer een paar nette op MP , die zijn ook snel weer weg :shock:

ik moet nog ff kijken welke vliegers ik eruit kicker ,want ik wil misschien ook wel een revo voor da heb :cool: , ik vind het machtig die electro bom machientjes , vooral gaaf jumpen met die dingen :p

baja is natuurlijk ook erg gaaf om mee te jumpen , maar de kans op schade is best aanwezig :)

wanneer ga je een revo halen ? :p
Ergens in het voorjaar. :yes: Dat ADHD-koopgedrag heb ik wel gehad. :D Eerst mijn Pro10 helemaal supergoed en wedstrijdwaardig hebben. Dus 20 setjes bandjes in diverse hardheden, aluminium lagerblokjes, extra onderdeeltjes die gewoon bij een race sneuvelen, brushless setje voor binnen en een snellere motor voor buiten etc. Da's nog eens 500+ eypo aan bende om alleen wedstrijden te kunnen rijden. Maar dan is het wel een übergaaf projectieltje. 8) :worship:

Wordt dan overigens wel gewoon de originele VXL. Voor die 100 eypo meer heb je een superbrute brushless setup die lachend op 4S kan knallen. Ervaring met snelle Traxxas machines is heel goed (Mini Revo en de Jato 3.3).

De Jato was toch wel een bruut monster. :D Hier een filmpje tegen een Rustler op 3S. Wat alleen niet eerlijk is, is dat de Jato op standaard rubber banden staat (Anaconda's) en de Rustler op Jaco wedstrijd foam banden. Desondanks gaat het even snel (De Jato kan nog sneller op foams). :yes: ;)

(sorry voor k-herrie :oops:)

-edit-
Jeugdsentiment... :cry: ;) Meest hippe was dat er standaard een startmotor op de auto zat. 8)
jato_i_got_one.jpg

jato_bye_bye.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
kicken :cool:

als ik moet kiezen tussen nitro of electro is de keuze erg makkelijk ;)

lipobommen dat zijn :cool:

welterusten , junkie gaat onder da wol

Was gezellig vanavond. Alleen waarom wijst iedereen op zijn voorhoofd?
Zijn ze allemaal van lotje?

@sleur, bedankt voor de judomat -)

Pfff, dat wordt wel vroeg zondag...
Maar dan wel naar de toppers...

De rust

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

€ 550.00

Geen geld!!!!!!!!!!!!

oei ,laat corby het niet zien ;) , die gozer heb er best wat geld inzitten .

siggy ; halen dat ding , erg leuk voor spare's :cool:

ik mag niets meer kopen :-|

zo jongens , gefeliciteerd , maar ik ga werken :)

Laatst bewerkt door een moderator:
oei ,laat corby het niet zien ;) , die gozer heb er best wat geld inzitten .

siggy ; halen dat ding , erg leuk voor spare's :cool:

ik mag niets meer kopen :-|

zo jongens , gefeliciteerd , maar ik ga werken :)

Die van Gorby ziet er stukken beter uit , ik heb het idee dat deze al behoorlijk wat meegemaakt heeft , plus hij is paars :murder:

Vandaag om 12:30 uur op de A12 werken tot , volgens de berichten een uur of 22:00 , maar onze planner doet pinokkio verbleeken , dusss ;)

Wat een vuile bende daar in dat oostzaan,vanmiddag op de klus even de compressor er over gehaald.Er is aardig wat vanaf,maar de rest moet je echt boenen.Wel weer een verse proline undertrat binnen, en een verse boven body van proline had ik nog.Gaan we maar weer maagdelijk wit maken :D.Luchtfilter even uitsoppen en opnieuw olieen en knallen maar weer.Hopen op een beetje knap weer zondag :rolleyes:

Staat iedereen bij Kobus in de file op de A12 :rolleyes:.Wat een rust hier

was idd erg druk op de weg , ook net thuis .

Wat een vuile bende daar in dat oostzaan,vanmiddag op de klus even de compressor er over gehaald.Er is aardig wat vanaf,maar de rest moet je echt boenen.Wel weer een verse proline undertrat binnen, en een verse boven body van proline had ik nog.Gaan we maar weer maagdelijk wit maken :D.Luchtfilter even uitsoppen en opnieuw olieen en knallen maar weer.Hopen op een beetje knap weer zondag :rolleyes:

zeikwijf , een baja moet lekker vies worden , staat hem prima :cool:
zondag zeker hopen op knap weer , heb er zin an !!

zo lekker vreten , daarn een borreltje drinken op mijn 43ste vergaardag , maar blijkbaar interesseert dat niemand hier :-|

junkie is uit de mode ;)

zeikwijf , een baja moet lekker vies worden , staat hem prima :cool:
zondag zeker hopen op knap weer , heb er zin an !!

zo lekker vreten , daarn een borreltje drinken op mijn 43ste vergaardag , maar blijkbaar interesseert dat niemand hier :-|

junkie is uit de mode ;)
Gefeliciteerd kerel, :celebrate: :new-bday: maarrruuhh je had geen spatje op je baja zat geen viezigheid op.Je was alleen maar met die flut in de weer

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back