Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Junkie, gefeliciteerd, dat je maar een oude wijze man mag worden! :new-bday:
Tsja, ik had een verjaardagskalender met allemaal modelvliegtuigen. Maar die heb ik een paar weken terug in de container gegooid. :? :lol:gefeliciteerd Junkie!
Ik denk niet dat het niemand interesseert, alleen sta je niet op de verjaardagskalender hier, dus wist ik het ook niet.........
Niet met die spuitbussen. Maar Motip gaat prima zonder schuren. Eerste twee lagen heel dun opbrengen, daarna nog twee laagjes iets dikker. Doe je de eerste laagjes niet dun, dan vreet het schuim weg. En met licht opschuren en Faskolor met de airbrush ging ook uitstekend.Kwam op een ander forum een stukje tegen over het spuiten van elapor met action spuitbussen. Niet schuren. Onduidelijk is of daarvoor primer is gebruikt.
Zijn er onder onze piepvliegers ervaringen met deze spuitbussen?
Airbrush verf was niet mooi op de merlin en veeg je er zo weer af...
Nou ja, omdat je het waard bent junkie... :celebrate:
![]()
@Junkie
Gefeliciteerd kerel
Tsja, dat krijg je ervan als je je eerst gelukkig acht met Linux en OS X...D'r gaat een wereld voor mij open.. *is met Windows 2008 R2 aan het knutselen*
Tsja, dat krijg je ervan als je je eerst gelukkig acht met Linux en OS X...![]()
is dat zo ontzettend anders dan, win 8?