Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
oke, vliegerspost:

Gisteren een 3W 80 cc boxer overgenomen van RonaldR voor de El Bandito!!!
De kist wordt geschuurd en overgespoten, en ik heb net hele leuke carbon tuned pipes gevonden ook! Petrol (scheelt 300 gram per pijp!!)
Als het weer morgen ok is misschien nog ff op het veld kijken en hopen dat er iemand is die mijn electro pylon racer wil maidenen?

goed bezig ;)

er zullen toch wel wat vliegers naar het veld gaan ?
is vast wel iemand om te maidenen .

binnenkort zal ik ff de xtra voorzien van de crrc 26 cc benzine motor , voorheen zat daar het 20cc 4T nitro blok op , die had net te weinig power .
maar is op een mooie dag hermaidenen

ik hoop de meeste vliegers vliegklaar te hebben voor het begin van het seizoen, dus heb nog wel ff werk, maar heb dan een hele aardige vloot staan!!

Eerst maar eens op zoek naar een mietenzak en ski's, van de winter gewoon doorvliegen wat mij betreft!:D:D:D
goed bezig ;)

er zullen toch wel wat vliegers naar het veld gaan ?
is vast wel iemand om te maidenen .

binnenkort zal ik ff de xtra voorzien van de crrc 26 cc benzine motor , voorheen zat daar het 20cc 4T nitro blok op , die had net te weinig power .
maar is op een mooie dag hermaidenen

mwah, een beetje 1 op 1 varen is ook niet onaardig.................dat is dus ook nog een klus die dit voorjaar op me wacht, het motorjacht weer vaarklaar maken zodat ik hem deze kant op kan halen en weer eens een weekeindje kan gaan pruttelen met het gezinnetje
Ik wil vliegen, rijden, varen, zolang het maar r/c is...

Edwin, ik wil ook wel even wat verduidelijken. Dit draadje en de voorgaande zeven delen waren "opgericht" door het clubje rijders op HoogTij. Toen heette dat draadje "Rijders omgeving Zaandam". Daar zijn we later ook gaan vliegen en is de naam van het draadje gewijzigd in "Rijders/vliegers omgeving Zaandam". Daarna zijn er een stel fanatieke vliegers bij de ACH beland. Langzaam aan zij weer meer ACHers ook in het draadje gaan posten. Maar het blijven de "avonturen" van de HoogTij gangsters. Die delen leef en leed in deze draadjes. En ja, daar horen ook dingen bij die op een club gebeuren (recentelijk de ACH, vroeger ook Speedworld, de MACH en weet ik veel welk evenement). Nu gaat die groep weer autootje rijden, so be it.

Het is dus zeker niet het draadje van de vliegclub of haar leden. Daarom is het ook slim om een draadje apart voor het vlieggebeuren te beginnen.

Ik hoop dat het zo duidelijk is. :yes: No hard feelings dus. Wij als HoogTij clubje (RC Offroaders Zaanstad e.o.) Posten er dus lustig op los in dit draadje en iedereen mag dat. :D

Laatst bewerkt:
Edwin, ik wil ook wel even wat verduidelijken. Dit draadje en de voorgaande zeven delen waren "opgericht" door het clubje rijders op HoogTij. Toen heette dat draadje "Rijders omgeving Zaandam". Daar zijn we later ook gaan vliegen en is de naam van het draadje gewijzigd in "Rijders/vliegers omgeving Zaandam". Daarna zijn er een stel fanatieke vliegers bij de ACH beland. Langzaam aan zij weer meer ACHers ook in het draadje gaan posten. Maar het blijven de "avonturen" van de HoogTij gangsters. Die delen leef en leed in deze draadjes. En ja, daar horen ook dingen bij die op een club gebreken (recentelijk de ACH, vroeger ook Speedworld, de MACH en weet ik veel welk evenement). Nu gaat die groep weer autootje rijden, so be it.

Het is dus zeker niet het draadje van de vliegclub of haar leden. Daarom is het ook slim om een draadje apart voor het vlieggebeuren te beginnen.

Ik hoop dat het zo duidelijk is. :yes: No hard feelings dus. Wij als HoogTij clubje (RC Offroaders Zaanstad e.o.) Posten er dus lustig op los in dit draadje en iedereen mag dat. :D

EENS !! :thumbsup:

daar hoef ik heels niets aan toe te voegen .

we reden , we vlogen ,we rijden weer ,enz .

dus wat jou betreft is de "tweedeling"waarvan gesproken werd dus juist wel een goed idee, of begrijp ik dat verkeerd?
Of bedoel je dat ik me er niet mee moet bemoeien omdat ik niet bij de originele club hoor en dus slechts wordt "geduld" ?

Ik heb nergens gezegd dat mensen niets negatiefs over ACH mogen zeggen, ik heb alleen aangegeven dat ik (en meerdere met mij) zich eraan stoorden dat het nogal anti-ACH en vliegen werd, en dat dat reden voor mij was om een nieuw draadje op te starten......
Nu zijn er blijkbaar ook bezoekers van dit draadje die dit jammer vonden en het liever bij 1 draadje wilden houden, waar ik helemaal voor ben overigens.

Het is mij na diverse malen herlezen van jouw bericht absoluut totaal onduidelijk welke boodschap je ermee wilt brengen:confused::confused:

Edit
wellicht een idee om het draadje dan HoogTij rules te noemen?

Edwin, ik wil ook wel even wat verduidelijken. Dit draadje en de voorgaande zeven delen waren "opgericht" door het clubje rijders op HoogTij. Toen heette dat draadje "Rijders omgeving Zaandam". Daar zijn we later ook gaan vliegen en is de naam van het draadje gewijzigd in "Rijders/vliegers omgeving Zaandam". Daarna zijn er een stel fanatieke vliegers bij de ACH beland. Langzaam aan zij weer meer ACHers ook in het draadje gaan posten. Maar het blijven de "avonturen" van de HoogTij gangsters. Die delen leef en leed in deze draadjes. En ja, daar horen ook dingen bij die op een club gebreken (recentelijk de ACH, vroeger ook Speedworld, de MACH en weet ik veel welk evenement). Nu gaat die groep weer autootje rijden, so be it.

Laatst bewerkt:
@ Sleur , +1 Ik wou er ook op reageren maar wist niet zo goed hoe ik dat onder woorden (in geschrift) moest brengen ;)

@ Gorby , die snowtracks op een baja die jij van de week poste waren in 2008 al bedacht door Lunatik ;) en zoals alles wat op het baja forum komt , word gekopieerd door integy .

Plaatje :

283546250_tBkZz-M-2.jpg

En let maar op dit komt binnenkort ook wel te koop bij integy :-?

818221216_YHTsF-XL.jpg

1112830514_pB366-XL.jpg

1112828551_zxiTF-XL.jpg

:cool:

Laatst bewerkt:
Edwin, ik wil ook wel even wat verduidelijken. Dit draadje en de voorgaande zeven delen waren "opgericht" door het clubje rijders op HoogTij. Toen heette dat draadje "Rijders omgeving Zaandam". Daar zijn we later ook gaan vliegen en is de naam van het draadje gewijzigd in "Rijders/vliegers omgeving Zaandam". Daarna zijn er een stel fanatieke vliegers bij de ACH beland. Langzaam aan zij weer meer ACHers ook in het draadje gaan posten. Maar het blijven de "avonturen" van de HoogTij gangsters. Die delen leef en leed in deze draadjes. En ja, daar horen ook dingen bij die op een club gebeuren (recentelijk de ACH, vroeger ook Speedworld, de MACH en weet ik veel welk evenement). Nu gaat die groep weer autootje rijden, so be it.

:thumbsup:

@ Sleur , +1 Ik wou er ook op reageren maar wist niet zo goed hoe ik dat onder woorden (in geschrift) moest brengen ;)

@ Gorby , die snowtracks op een baja die jij van de week poste waren in 2008 al bedacht door Lunatik ;) en zoals alles wat op het baja forum komt , word gekopieerd door integy .

Plaatje :

283546250_tBkZz-M-2.jpg

818221216_YHTsF-XL.jpg

1112830514_pB366-XL.jpg

1112828551_zxiTF-XL.jpg

Ik heb nu spijt dat ik mijn mecano verkocht heb,ik wil hebbe hebbe hebbe.

Plaatje :

283546250_tBkZz-M-2.jpg

818221216_YHTsF-XL.jpg

1112830514_pB366-XL.jpg

1112828551_zxiTF-XL.jpg

kicken :cool: , lijkt wel technisch lego ;)

@ edwin ; zoals je leest bedoelt sleur het niet negatief .

en zegt hij feitelijk dat een extra draadje voor puur vliegers wellicht een goede optie is , hoeven ze zich hier ook niet te ergeren aan de hoogtijgers en hun geintjes :)

maar dit draadje is gewoon voor iedereen , iedereen kan hier posten , ook achers , maar als ze dat liever bij jouw draadje doen , ook best ;)

ik post daar iig niets meer , ik ben verzot op dit draadje met mijn maatjes :cool:
dus verder ook niets negatiefs van mijn kant , iedereen post maar lekker waar eenieder wil ;)

dus wat jou betreft is de "tweedeling"waarvan gesproken werd dus juist wel een goed idee, of begrijp ik dat verkeerd?
Of bedoel je dat ik me er niet mee moet bemoeien omdat ik niet bij de originele club hoor en dus slechts wordt "geduld" ?

Ik heb nergens gezegd dat mensen niets negatiefs over ACH mogen zeggen, ik heb alleen aangegeven dat ik (en meerdere met mij) zich eraan stoorden dat het nogal anti-ACH en vliegen werd, en dat dat reden voor mij was om een nieuw draadje op te starten......
Nu zijn er blijkbaar ook bezoekers van dit draadje die dit jammer vonden en het liever bij 1 draadje wilden houden, waar ik helemaal voor ben overigens.

Het is mij na diverse malen herlezen van jouw bericht absoluut totaal onduidelijk welke boodschap je ermee wilt brengen:confused::confused:

Edit
wellicht een idee om het draadje dan HoogTij rules te noemen?

Tsja, Hoogtijgers blijft een moeilijk te begrijpen volkje niet?
Is ook niet uit te leggen Edwin ;)

Is dat moelijk te begrijpen Sig?

Ik kan het wel kort samenvatten denk ik wat er telt bij HT.

Gezelligheid.

Al sta je een een hoop stront te besturen met je zender. Als het maar gezellig is.

@koby

Die tracks kosten wel een paar centen zeker? Ziet er wel ubergaaf uit :thumbsup:

Ik denk het wel , want zover ik weet is dit de enige , dus die zal wel een paar centen kosten ;)

Die gasten zoals lunatik en skunkworks zijn zo gek als een deur , als je ziet wat die allemaal al hebben gemaakt , verlengde baja's , twin blok baja's , dubbel assige baja's en zo nog wel een paar van die geinige projectjes :cool: :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back