Gorbatjov
Forum veteraan
Zaterdag des middags heeft ik een kerst borrel in snowplanet.Gaat er nog gereden worden a.s. zaterdag toevallig?
@Gorby: Wat doe jij zaterdag? ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zaterdag des middags heeft ik een kerst borrel in snowplanet.Gaat er nog gereden worden a.s. zaterdag toevallig?
@Gorby: Wat doe jij zaterdag? ;-)
Neem maar mee als je naar de MACH gaat. Maar jou huis ligt niet op de route. Eten wordt op het dashboard van de auto geserveerd en onderweg op de A9 genuttigd vrees ik. :?Lagertje nog oppikken Sleur?
Aan iedereen die me vorig jaar de beste wensen en een gelukkig nieuwjaar heeft gewenst : DAT HEEFT GEEN FLIKKER GEHOLPEN, stuur me dit jaar liever geld drank drugs of sigaretten toe!
He lekker, ook eens een vroegertje op Vrijdag
Proost ;-)
Best luxe he, zo'n dagje ff vroeger als " normaal " ?![]()
Ik denk dat ze allemaal zijn vliegen in de IJmond.![]()
Nee jôh, daar lopen ze allemaal weer boerend in het rond met hun duim op het voorhoofd.im: En ook daar waren afgelopen dinsdag meer autootjes dan vliegtuigen aanwezig. 8O
@BYM: Ben you morgenavond bij de MACH? Even met je afrekenen. :murder:
Geluk voor jou dus. Wat hebben de familieleden nu aan een junkie die gaar is op doordeweekse feestdagen? :? :rolling:helaas vallen alle feestdagen en oud&nieuw in het weekend dit jaar
op een kerstdagje na dan .
Dat zeg ik.zooooo, blij dat ik weer thuis ben , val zowat uit elkaar van gaarheid :?
Wij autorijders gunnen jullie ook wel je eigen knutselavond hoor.gisteren heerlijk op de club aan het knutselen geweest, lekker opgeschoten met verschillende vliegers, geen auto's gezien (behalve de geparkeerde buiten dan)
Wij autorijders gunnen jullie ook wel je eigen knutselavond hoor.![]()
![]()
![]()
gisteren heerlijk op de club aan het knutselen geweest, lekker opgeschoten met verschillende vliegers, geen auto's gezien (behalve de geparkeerde buiten dan)
Geluk voor jou dus. Wat hebben de familieleden nu aan een junkie die gaar is op doordeweekse feestdagen? :? :rolling:
Dat zeg ik.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
LOL @ " Wij autorijders "
Moet er nog wel ff aan wennen hoor![]()
Vlieg op man![]()
edwin ; prima uitleg
en ik persoonlijk zal ook verder niet meer zeuren over de club , daar word ik gaar van
verder heb ik niets tegen vliegtuigen , mijn hangar hangt er vol mee , en het is leuk spul , maar meer voor het voorjaar , of eerder , dat weet ik niet , moet weer ff vliegdrang krijgen .
maar het rijden hou ik erin , beetje afwisselen allemaal .
maar wat mij betreft kunnen actieve vliegers hier ook gewoon posten , dit is een alomvattend draadje
en ik hou het verder ook bij dit draadje , straks lullen we weer over vliegers ,en post dat gewoon hier .
1 draadje neemt al genoeg tijd :murder:
maar iedereen moet lekker doen wat hij wil of waar hij post .
Nogmaals: geen tweedeling wat mij betreft, en kom gewoon weer eens een keer vliegen ook man, als je eenmaal weer bezig bent ga je als vanouds weer uit je dak toch???
tuurlijk
hier weer even wat positieve vlieg input , gezelligheid auf das velt ,en junkie en ragger lekker battlen![]()