Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
maak dat ding dan !

welk verwachte weer , vandaag is het wel oke,met hier en daar een hagelbui , daar word je niet nat van , morgen is het echt zeuren met het weer .

wat doen we ?

snoek ; are you dead ?

Eerst de standaard zaterdag dingen doen zoals boodschappen , daarna ga ik met de baja aan de gang , maar dat gaat vandaag niet af komen , boutje moet eruit , armen erop en dan nog de shocks , waar ik meteen de umbrella seals in wil stoppen , dus misschien morgen avond klaar :(

Volgens mij had Snoek gister kerstborrel ;) dus die zal misschien dit wel voelen :hammer: :lol:

marder kopen ?

wellicht kun je op het vliegers draadje zien of er iemand gaat vliegen ?

als ik weer ga vliegen ,moet ik eerst weer ff kijken hoe alles ook weer zat , welke lipo's in welke kist moeten , alles checken , enz ;)

Het blijft angstvallig stil Junkie :(
Zaterdag is echt een gezinsdag geworden ;)

Vandaag ook voor mij geen gebashkoekeloeren. Zo even naar mijn broer, die heeft een nieuw huissie gekocht.

Zie mijn onderschrift :mrgreen: :rolling: ;)

Tja, voor +/- 600 een baja kopen waarvan ik weet dat -ie het meerendeel van het jaar op de plank zal staan en er af en toe mee gereden wordt (weet wel waar ik woon en waar jullie bashen/rijden he ;-)).

Dus dan maar voor wat minder, mindere kwaliteit kopen. Is het ook minder zonde als het langer op de plank staat dan dat ermee gereden wordt :mrgreen:

Tja, voor +/- 600 een baja kopen waarvan ik weet dat -ie het meerendeel van het jaar op de plank zal staan en er af en toe mee gereden wordt (weet wel waar ik woon en waar jullie bashen/rijden he ;-)).

Dus dan maar voor wat minder, mindere kwaliteit kopen. Is het ook minder zonde als het langer op de plank staat dan dat ermee gereden wordt :mrgreen:

Jij kan wel ff kijken langs de A2 waar ik het laatst over had , dat is dicht bij jou als het goed is ? ;) :D

Jij kan wel ff kijken langs de A2 waar ik het laatst over had , dat is dicht bij jou als het goed is ? ;) :D

Jawel, kan zijn.. Maar lang niet zo gezellig als die ouwenelen uit het noorden ;-).... Nee, ik ben een vlieger in hart en nieren. Zal dus eerder 6 meijer uitgeven aan een gevleugelde schone.. Ik snap je punt wel ;-). En daarbij, de marder van Gorby.. wat kan daar nog stuk aan gaan? hehe

Het blijft angstvallig stil Junkie :(
Zaterdag is echt een gezinsdag geworden ;)

yep , zaterdag rulez voor da gezinnetjes ;)
zondag hebben de meeste wel tijd voor de gezellige hobby :p

Eerst de standaard zaterdag dingen doen zoals boodschappen , daarna ga ik met de baja aan de gang , maar dat gaat vandaag niet af komen , boutje moet eruit , armen erop en dan nog de shocks , waar ik meteen de umbrella seals in wil stoppen , dus misschien morgen avond klaar :(

Volgens mij had Snoek gister kerstborrel ;) dus die zal misschien dit wel voelen :hammer: :lol:

oke , we zien je volgend weekend wel weer ;)

en als je er niet uitkomt of geen tijd hebt , pleur je je baja bij mij langs , friemel ik die bout eruit voor je ;)

Jawel, kan zijn.. Maar lang niet zo gezellig als die ouwenelen uit het noorden ;-).... Nee, ik ben een vlieger in hart en nieren. Zal dus eerder 6 meijer uitgeven aan een gevleugelde schone.. Ik snap je punt wel ;-). En daarbij, de marder van Gorby.. wat kan daar nog stuk aan gaan? hehe

ach , daar heb je ook gelijk an ;)

en gezelligheid rulezzzz :cool: daar moet je een ritje voor over hebben ;)

wow , keiharde regen eventjes in 075 :shock:

boodschappen doen gaat , dwz lekkers inkopen ,op de bank pleuren en lord of da ring kijken gaat .

Die kun je wel aan iemand doneren. Kom je met de rest van je lijf gewoon autorijden. :mrgreen:

En weer voor 400 eypo verkopen. Dat is pas kapitaalvernietiging. Kun je beter een auto kopen en die afraggen. :yes: Heb je tenminste nog lol in plaats van een stofnest. ;)

daar zit ook wat in :mrgreen:

Joepie, de motor en regelaar zijn op de post en klaar om Hongkong te verlaten. Grapig dat bij RCMart de order anderhalve dag later al een werkende tracking code heeft en bij de douane in HK ingeklaard is terwijl ze bij Hobbyking nog lopen te eikelen met dispatching etc. Gevalletje hoe het wel en hoe het niet moet. :?

Vandaag even lange nylon bouten M6 halen en nieuwe body posts knutselen. De vorige (originele) was gebroken door een kleine aanvaring met de kant. :oops: Had ik mooi ingeboord en voorzien van een lang M3 boutje. Gisteren dus net boven het einde van het boutje afgebroken. :? Dus de nieuwe versie van onder tot boven doorboren en draadeind erin. :p Ook twee carbon plaatjes snijden die onder en boven het foam komen en in het foam een paar gaten maken om de klap meer te dempen.

Vandaag even lange nylon bouten M6 halen en nieuwe body posts knutselen. De vorige (originele) was gebroken door een kleine aanvaring met de kant. :oops: Had ik mooi ingeboord en voorzien van een lang M3 boutje. Gisteren dus net boven het einde van het boutje afgebroken. :? Dus de nieuwe versie van onder tot boven doorboren en draadeind erin. :p Ook twee carbon plaatjes snijden die onder en boven het foam komen en in het foam een paar gaten maken om de klap meer te dempen.

Boeiuh.png

:wink:

Zak in de klei, jullie stelletje rijkelui's kindertjes die alles moedwillig slopen. :teacher:

/historische uitspraken van derden

boodschappen doen gaat , dwz lekkers inkopen ,op de bank pleuren en lord of da ring kijken gaat .

Lord of the strings of Lord of the Cock Rings?

Nog even over "het andere draadje" Wat mij betreft is er geen ander draadje of je moet de bijna 100.000 andere discussie bedoelen op het forum. En dit draadje is niet alleen voor historische Hoogtij rijders/VLIEGERS maar voor iedereen die het hier leuk vindt. En gezeur vind je door alle 8 delen heen, niet alleen hier en nu maar ook voorgaande draadjes hadden dat. Niet te serieus nemen. Alles wordt afgekraakt/opgehemeld. Het is maar net waar op dit moment het zwaartepunt ligt. Herrinner me ooit nog wel een keer dat ik met de heli begon, je had ze eens moeten horen ;)

Niets van aantrekken en hier lekker verder gaan, of in "het andere draadje"

Overigens is de titel van dit draadje (en voorgangers) al vaker veranderd, het is wat dat betreft net als het weer hier.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back