Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook leuk. Ben van de Traxxas Kap een mal aan het makenin polyester om straks zelf mijn lexan kappen te makenin een vacuum molding ding die ik ook maak maandag.

Nee, gewoon wat you tube filmpjes gezien. Ik ga het anders doen....

Ikmaak gewoon een raamwerkje voor in de hete luchtoven hier. Dan plaatje Lexan tussen 2 raampwerkjes bouten,in de oven schuiven en wachten tot het Lexan bol hangt naar beneden. Dan snel eruit pakken stofzuiger aan op de vacuum mold bak, en erop plempen. Dan zuigt het zo om de poly mal heen van de rustler.

De mal is simpel te maken dooreerst de kap wat te verstevigen aan de buitenkant met poly. Dan de binnenkant met mold release insmeren en dan beginnen met gelcoat en glasvezel. Als die uitgehard is uit de Lexan body halen en eventuele oneffenheden glad maken. Die kan ik dan weer in de mold release smeren en kappen van zuigen :) Lijkt me erg leuk om te doen!

@ Pieter , maak je wel foto's ? Lijkt me ook wel leuk om te zien :yes:

Je kunt natuurlijk wel alle kanten op qua kap ;) en het zal ook wel wat schelen qua financieen :p

Zo me klouwe zijn weer een beetje bijgekomen waren helegaar blauw, ik leek wel een smurf.wel weer lekker geragd ende de gelachen reed me eige onderste boven met de baja staat op film.

thanx :p

Zo me klouwe zijn weer een beetje bijgekomen waren helegaar blauw, ik leek wel een smurf.wel weer lekker geragd ende de gelachen reed me eige onderste boven met de baja staat op film.

was zeker weer gezelli , lekker geragd met de flux en de baja , beide auto's wel stuk mee terug , dat krijg je van bashen :-|

de baja heeft weer een servotandwiel stuk doordat ik tegen een houten balk aanreed , maar van het jumpen ging het niet stuk :)

de flux heeft ook lekker gejumpt , maar er klinkt een rateltje uit 1 v/d diffs , net de achterdiff bekeken ,die is goed , dus zo het voor diff ff checken .

dus dat word mijn nitro savie slopen en gebruiken als spare ;)

maar we hebben toch ff lekker kunnen knallen :p

straks wellicht nog ff een filmpie knutselen .

57d23c29-ccbc-3810.jpg

Hey pieter ik heb ook zn vacumtafel liggen van look
Denk alleen dat een kap net niet gaat passen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back