Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hahaha, yep. Hem hebben ze gepakt, ik ben buiten schot gebleven (hij verkocht diskettes "op straat" en ging overal in lopen rommelen, ik hackte alleen de software en verschafte de info voor toegang).

Mooi rood is niet lelijk. :oops:

Psst.. weet jij mijn e-mail adres wel eigenlijk? ;)

Hahaha, yep. Hem hebben ze gepakt, ik ben buiten schot gebleven (hij verkocht diskettes "op straat" en ging overal in lopen rommelen, ik hackte alleen de software en verschafte de info voor toegang).

Mooi rood is niet lelijk. :oops:

Ik heb ooit een roodharige vriending gehad ..... mjam die is bloedmooi!

IK ook BYM maar die zag er toch echt niet uit. Witte huid spreoeten rood haar, dun en lang. Maar wat een g..le was dat zeg dat maakte alles weer goed. Na de vakantie gewoon weer met standaard vriendin verder;)

IK ook BYM maar die zag er toch echt niet uit. Witte huid spreoeten rood haar, dun en lang. Maar wat een g..le was dat zeg dat maakte alles weer goed. Na de vakantie gewoon weer met standaard vriendin verder;)

Tsjah smaken verschillen he :rolling:

Gisteren nieuwe koppelings schoentjes besteld voor de elcon clutch,en vandaag binnen.Dat is lekker snel,daar houdt ik van.Tegen de tijd dat die lipo's binnen zijn dan is het zomer en gaan we weer vissen :-? :D

zo ,en ook weer thuis , lekker weekje gedraaid en 3 man bezig gehouden , nu snap ik waarom die grote bedrijven zoveel verdienen ;)

de skimmers weten me gelijk te vinden :shock:

lekker rustig hier , zitten zeker allemaal op het interessante vliegdraadje ;)

ik kom helemaal tot rust hier :p

ik twijfel nog om morgen te gaan werken , heb de klus af en om nou voor 1 dagje ergens te gaan lope kwasten :nooo:

FLAPKANZIE !!

*gaap*

Créme brulléé moet maken voor zondagavond ...
Ga je gasbrander maar vast ontstoffen dan. :mrgreen: De pudding dik genoeg om een lepel er in rechtop te laten staan en net dun genoeg om geen blokjes van te kunnen maken. En heel dun fijne (gemalen kristal)suiker erop en dan de brander er op. :teacher: ;)

Johoo johoo , johoo johoo , vakantie dat voelt zo :thumbsup: :banana: :lol:

Heerlijk tot 9 januari 2012 vrij :cool:

je hebt het verdient kobus ;)

ik neem volgende week vrij , dus ik begin maandag 2 januari weer , ik heb nl geen tijd voor te lange varkanzies , voor de 16e moet ik de volgende klus al weer opleveren , een luxe probleem dus ;)
2 weken naast mijn gezin zitten hou ik toch niet uit ;)

je hebt het verdient kobus ;)

ik neem volgende week vrij , dus ik begin maandag 2 januari weer , ik heb nl geen tijd voor te lange varkanzies , voor de 16e moet ik de volgende klus al weer opleveren , een luxe probleem dus ;)
2 weken naast mijn gezin zitten hou ik toch niet uit ;)

Dank je wel ;) :D

Ik heb daar geen moeite mee hoor , om twee weken thuis te zijn :p

Ik denk wel dat ik zo naar bed ga :shock: een beetje last van inkakkerites ;)

Woehaa , morgen geen wekker :cool:

Pffff, de hele middag kerst borrels bij klanten. Best vol gevreten en gezopen. :celebrate: Morgenochtend nog even wat doen, dan via junkie's huis een pakketje dumpen, dan naar Purmerleuter naar een collega en dan ook verkansie. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back