junkie rc
Forum veteraan
Ach, voorlopig blijft het voor mij ook bij kijken kijken en niet kopen, ik sta al rood :rolling:
Ik sta nog steeds lekker in,da plus , de skimmers gunde mij ook wat

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ach, voorlopig blijft het voor mij ook bij kijken kijken en niet kopen, ik sta al rood :rolling:
Hahaha, yep. Hem hebben ze gepakt, ik ben buiten schot gebleven (hij verkocht diskettes "op straat" en ging overal in lopen rommelen, ik hackte alleen de software en verschafte de info voor toegang).
Mooi rood is niet lelijk.![]()
Hahaha, yep. Hem hebben ze gepakt, ik ben buiten schot gebleven (hij verkocht diskettes "op straat" en ging overal in lopen rommelen, ik hackte alleen de software en verschafte de info voor toegang).
Mooi rood is niet lelijk.![]()
IK ook BYM maar die zag er toch echt niet uit. Witte huid spreoeten rood haar, dun en lang. Maar wat een g..le was dat zeg dat maakte alles weer goed. Na de vakantie gewoon weer met standaard vriendin verder![]()
Psst.. weet jij mijn e-mail adres wel eigenlijk?![]()
Ga je gasbrander maar vast ontstoffen dan.*gaap*
Créme brulléé moet maken voor zondagavond ...
Waarom nou gelijk weer zo?barst maar
Waarom nou gelijk weer zo?
Johoo johoo , johoo johoo , vakantie dat voelt zo![]()
:lol:
Heerlijk tot 9 januari 2012 vrij![]()
je hebt het verdient kobus
ik neem volgende week vrij , dus ik begin maandag 2 januari weer , ik heb nl geen tijd voor te lange varkanzies , voor de 16e moet ik de volgende klus al weer opleveren , een luxe probleem dus
2 weken naast mijn gezin zitten hou ik toch niet uit![]()