Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Lekker veel animo,nou dan niet ,gaan hullie maar met z'n allen naar ikea!
De lipo's binnen heeft![]()
Ga je gasbrander maar vast ontstoffen dan.De pudding dik genoeg om een lepel er in rechtop te laten staan en net dun genoeg om geen blokjes van te kunnen maken. En heel dun fijne (gemalen kristal)suiker erop en dan de brander er op. :teacher:
![]()
Had je het zelf getimmerd dan had je nu niet 60 uit per week hoeven werken.Hey, niet zo raar over de keten die mij zoveel vrije tijd opleverd he![]()
Zatersedag nog bashen?
Pffff, de hele middag kerst borrels bij klanten. Best vol gevreten en gezopen. :celebrate: Morgenochtend nog even wat doen, dan via junkie's huis een pakketje dumpen, dan naar Purmerleuter naar een collega en dan ook verkansie.![]()
dan naar Purmerleuter naar een collega en dan ook verkansie.![]()
zal ik binnenkort is een zaaltje huren om te indoorbashvliegen ?
ook wel weer eens lollig![]()
Ik heeft helegaar niks meer te vliegeren ...
toch wel een stukje depron ?
en anders is het zo geknutseld![]()
Kobus ik was vandaag nog bij een protegé van jou,had het vak van jou geleerd zit nu op een wals bij de kws.
Rijd eens even langs de A2 als je wil en tijd hebt.Je moet toch werken dus zit je in je tuutGaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En een leuk android speeltje rijker...
Weer lekker aan ut werk! Zij die vrij zijn, ik vervloek u! (maar geniet ervan! ;-)).
Weer lekker aan ut werk! Zij die vrij zijn, ik vervloek u! (maar geniet ervan! ;-)).
Rijd eens even langs de A2 als je wil en tijd hebt.Je moet toch werken dus zit je in je tuut.Alvast bedankt zwoeger
Lekker niks gaat doen vandaag,even aan de Baja friemelen zo![]()
Rij jij toevallig via , langs , op , de A2 naar je werk ?![]()
![]()