Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zatersedag nog bashen?

nu ineens zaterdag ?
zondag is toch ragdag ?
of gaan we ineens sentimenteel doen omdat het kerst is ?

ach , zaterdag is mij ook best ;)

Pffff, de hele middag kerst borrels bij klanten. Best vol gevreten en gezopen. :celebrate: Morgenochtend nog even wat doen, dan via junkie's huis een pakketje dumpen, dan naar Purmerleuter naar een collega en dan ook verkansie. :D

aha , kom je het persoonlijk brengen ? kan er geen postzegel vanaf ? ;)

Ik begin een beetje op Siggy te lijken... kom net van mijn werk af, hele week al laat. Gelukkig volgende week vrij :banana:
Morgenochtend nog even werken en dan :bye: :celebrate:
Fireworks.gif

volgende week gewoon werken, week daarna ook. Eerste vrije week is weer tijdens de krokus. Lekker skien maar dat is pas eind februari.

Morgen even inkopen doen voor het kerstdiner. Dit jaar besloten om maar eens te gaan gourmetten. Wel met kwaliteitsproducten natuurlijk. Sta ik een keer niet in de keuken maar kan ik de hele dag een beetje andere leuke dingen doen en in de avond met 9 man even lekker eten. Tapje staat weer klaar dus laat maar komen die gezellige dagen.

Kobus ik was vandaag nog bij een protegé van jou,had het vak van jou geleerd zit nu op een wals bij de kws.

Ik gok op ................. Alex ? ;)

Goedemorgen allen , wat word dat toch heeeeerlijk wakker zonder wekker :D :D

Vandaag denk ik lekker een beetje aan de baja frunikken , friebelen , freubelen , van het weekend rijden gaat niks worden , morgen met elles rond rijden langs diverse winkels en zaakjes om spullen voor de kerst dagen op te halen .

Volgende week wel naar de A2 om daar in/op die enorme zandbergen met de baja te spelen :cool:

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En een leuk android speeltje rijker...

Weer lekker aan ut werk! Zij die vrij zijn, ik vervloek u! (maar geniet ervan! ;-)).

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En een leuk android speeltje rijker...

Weer lekker aan ut werk! Zij die vrij zijn, ik vervloek u! (maar geniet ervan! ;-)).
Rijd eens even langs de A2 als je wil en tijd hebt.Je moet toch werken dus zit je in je tuut ;).Alvast bedankt zwoeger
Lekker niks gaat doen vandaag,even aan de Baja friemelen zo :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back