Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Moos,moos,moos,heb je geen Flutaba zenders op voorraadIk heb er nu 4 op voorraad
Iemand interesse ? ;-)
Spektrum rules!Als je van rotzooi met geen bereik houd.Moos,moos,moos,heb je geen Flutaba zenders op voorraad.Daar had nu handel in gezeten
![]()
Count me in!zo , baja staat alweer RTR , dus jullie roepen maar als hullie om een uur of 13;00u willen bashen op ht , zal daar ook wel ergens een leuke schans zijn![]()
Er zijn genoeg mensen die ook nooit iets bereiken en toch Futaba hebben.Spektrum rules!Als je van rotzooi met geen bereik houd.
Count me in!
Er zijn genoeg mensen die ook nooit iets bereiken en toch Futaba hebben.
Junkie, als ik morgenochtend richting de Artis ga, gooit ik dit wel bij je in de bus.
![]()
Als je Futaba hebt hoef je niets te bereiken,dan heb je alles al!Er zijn genoeg mensen die ook nooit iets bereiken en toch Futaba hebben.![]()
Ruimt weer wat op.top , wat ben je toch een lieverd
of je rijd langs ht , wat de kans is groot dat we ff'kes gaan raggen![]()
Ja, bij de meeste Futaba gasten is die beleving. Iets met grootheidswaanzin. :? :lol: Gratis tip: Oppassen met naast de schoenen lopen, krijg je met dit weer natte sokken van.Als je Futaba hebt hoef je niets te bereiken,dan heb je alles al!![]()
Is inderdaad wel zo bij Futaba dat je gelijk denkt dat je kan vliegen of rijden want aan de spullen kan het niet liggen.
Jij denkt ook dat je rustler groter is als een BajaIk ken er een paar waarbij het altijd aan de zender ligtEn dat is wel Futaba.
Dat heb dan ook weer iets met grootheidswaanzin te maken.
1:Junkieeven betreft indoor vliegen ;
ik heb met arjan overlegt , en heb zijn zegen om de hal in wormer te spatterstraat te regelen .
ook de beheerder even gesproken en de eerste gelegenheid is zaterdag avond de 7e van 20;00 tot 22;00u om het indoor seizoen te openen .
u roept maar , vanaf 6 man ga ik de hal reserveren .
gezellige mensen zijn welkom![]()
1:Junkie
2:Gorbatjov
Vul maar aan.