Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Even spuitplamuur halen zo, en dan is de malzo goed als klaar. Mischien morgen nog even de vacuum box bouwen, en dan maar kapjes trekken voor nop :)

ik had wel moeite vanmiddag bij muco om geen nieuwe traxxas auto erbij te kopen :-| stonden er best veel , gelukkig geen E revo 1;8 , anders had ik hem zeker meegenomen :), ik had mijn gloednieuwe pinpas op zak :p

zo , baja staat alweer RTR , dus jullie roepen maar als hullie om een uur of 13;00u willen bashen op ht , zal daar ook wel ergens een leuke schans zijn :p

Spektrum rules!Als je van rotzooi met geen bereik houd.
Er zijn genoeg mensen die ook nooit iets bereiken en toch Futaba hebben. :mrgreen:

Junkie, als ik morgenochtend richting de Artis ga, gooit ik dit wel bij je in de bus. :thumbsup:

wissengearboxgears.jpg

top , wat ben je toch een lieverd :thumbsup:

of je rijd langs ht , wat de kans is groot dat we ff'kes gaan raggen ;)
Ruimt weer wat op. ;) En om 11:30 sta je toch nog niet op HT? :nooo:

Als je Futaba hebt hoef je niets te bereiken,dan heb je alles al!;)
Ja, bij de meeste Futaba gasten is die beleving. Iets met grootheidswaanzin. :? :lol: Gratis tip: Oppassen met naast de schoenen lopen, krijg je met dit weer natte sokken van.

Is inderdaad wel zo bij Futaba dat je gelijk denkt dat je kan vliegen of rijden want aan de spullen kan het niet liggen.

Ik ken er een paar waarbij het altijd aan de zender ligt;) En dat is wel Futaba.

Dat heb dan ook weer iets met grootheidswaanzin te maken.

jahoe , da flux staat ook klaar , ff het tandwiel geleend v/d de stinknitrosavage :murder:

lipo's hangen aan de tiet .

de flux icm met spektrum deugt wel :cool:

met de baja gewoon alleen jumpen , en zorgen dat je niet verder gaat dan 30 meter :murder: ;)

even betreft indoor vliegen ;

ik heb met arjan overlegt , en heb zijn zegen om de hal in wormer te spatterstraat te regelen .

ook de beheerder even gesproken en de eerste gelegenheid is zaterdag avond de 7e van 20;00 tot 22;00u om het indoor seizoen te openen .

u roept maar , vanaf 6 man ga ik de hal reserveren .

gezellige mensen zijn welkom ;)

even betreft indoor vliegen ;

ik heb met arjan overlegt , en heb zijn zegen om de hal in wormer te spatterstraat te regelen .

ook de beheerder even gesproken en de eerste gelegenheid is zaterdag avond de 7e van 20;00 tot 22;00u om het indoor seizoen te openen .

u roept maar , vanaf 6 man ga ik de hal reserveren .

gezellige mensen zijn welkom ;)
1:Junkie
2:Gorbatjov

Vul maar aan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back