Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voelt toch wel raar.. dat mensen in je bedrijf je zeggen het moedig te vinden dat ik de stap zet naar ander werk zoeken...

Voelt toch wel raar.. dat mensen in je bedrijf je zeggen het moedig te vinden dat ik de stap zet naar ander werk zoeken...
In de ICT is nog werk genoeg. Iemand die de keuze maakt, weet van zichzelf dat hij wel wat in zijn mars heeft. We hebben er nu eentje die aanbood een maand te komen werken zonder in dienst te zijn. Na een week heeft-ie een contract gehad, goede gast, weet en kan veel. :D

In de ICT is nog werk genoeg. Iemand die de keuze maakt, weet van zichzelf dat hij wel wat in zijn mars heeft. We hebben er nu eentje die aanbood een maand te komen werken zonder in dienst te zijn. Na een week heeft-ie een contract gehad, goede gast, weet en kan veel. :D

Ik weet niet hoe het in de ICT wereld gaat , maar bij ons in de wegenbouw wereld is het al bekend wie je bent en wat je kunt , voor je bij wijze van spreken zelf ook maar iets gezegd hebt :shock: ;)

Net alvast maar even wat boodschappen voor de kerst omdat het morgen wel druk zal zijn , maar er waren er veeeeel meer die er zo over dachten :mad:

:D.

Een nadeel van jullie vind ik dat ik ruim 2 uur reistijd heb in de spits :(. Anders had ik al wat sneller gereageerd ;-)

zo , net bij muco geweest , ff de pinion opgehaald , dus straks de flux weer rijdend maken .

hoe laat kom jij sleur ? ,dan kan de baja ook af

verder weer even wt depron vliegers nalopen en tot leven wekken , ik zal vanavond even bellen wanneer we voor indoor raggen terecht kunnen .

is er animo ? als we willen indoorvliegen heb ik minimaal 6 man nodig , of meer natuurlijk
motto: gezellig raggen , alles mag stuk :shock: :p

Ik weet niet hoe het in de ICT wereld gaat , maar bij ons in de wegenbouw wereld is het al bekend wie je bent en wat je kunt , voor je bij wijze van spreken zelf ook maar iets gezegd hebt :shock: ;)
Er zijn veel snotapen die zich professionele ICT'er noemen (ongeveer elke schoolverlater die wel eens wat computers wil doen). Maar wij hebben een test waarbij de meeste van die snotapen toch wel falen. :p Recentelijk wat nieuwe spannende dingen toegevoegd aan de test. :? Eentje wist het voor elkaar te krijgen de "probleem pc" in vlammen op te doen laten gaan. 8O :rolling: Die werkt dus niet bij ons, maar dat had-ie zelf al snel door tijdens de test. :nooo: Er zijn er ook geweest die op de test pc dingen hadden gevonden die wij niet eens "gecreëerd" hadden, die werken wel bij ons. :thumbsup:

Een nadeel van jullie vind ik dat ik ruim 2 uur reistijd heb in de spits :(. Anders had ik al wat sneller gereageerd ;-)
Jij gaat in zo'n uithoek van het land wonen. :? ;)

hoe laat kom jij sleur ? ,dan kan de baja ook af
Effe nog wat papierwerk afronden, een paar telefoontjes plegen en dan vertrek ik uw kant op. Zal zo rond 15:00/15:15 bij u zijn. :worship:

Dan kom ik ook wel ff :D ;)

Ik mocht nog altijd een keer met een vliegtuig van jou spelen :p

is goed , dat staat :p

Echt wel! Plannen die hap! Ik ben wel toe aan flink wat gerag!

ik doe mijn best ;)

denk dat het dit weekend niets word ivm kerst , maar volgend weekend de zaterdag van 19;00 tot 21;00 zou kunnen lukken .
hebben we allemaal nog ff de tijd om de vliegers klaar te maken , en de lipo's tot leven te wekken ;)

zo , was even gezellig met sleur , paar bakjes espresso gedaan en slap geouwehoerd ;)

thanx voor de servo tandwielen, en het langs brengen :thumbsup: , zal ze er vanavond ff inpriegelen .

Gister nog liggen raggen. Heerlijk!
Foto's, anders is het niet gebeurd. :nooo: ;)

denk dat het dit weekend niets word ivm kerst , maar volgend weekend de zaterdag van 19;00 tot 21;00 zou kunnen lukken .
hebben we allemaal nog ff de tijd om de vliegers klaar te maken , en de lipo's tot leven te wekken ;)
Volgende week zaterdag is oudejaarsdag. :? Druk met oliebollen en vuurwerk natuurlijk. Voor 18:00 uur al alcohol genoeg om niet meer te mogen rijden. :nooo:

zo , was even gezellig met sleur , paar bakjes espresso gedaan en slap geouwehoerd ;)

thanx voor de servo tandwielen, en het langs brengen :thumbsup: , zal ze er vanavond ff inpriegelen .
En straks weer tandwielen zoeken voor je. ;) Kom ik een keer langs, heeft je vrouw weer hoofdpijn. :? Zo jammer hè. :( :lol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back