Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Siggy ben er straks nou wel of niet?Anders kenne we ff af lope legge rekenen,dat GELD ook voor jou Junkie.
lol
de hele hobby is bijzaak , of het nou rijden of vliegen is , het is beide leuk , gewoon een beetje afwisselen
ik krijg ook wel weer zin om ff te bigscale vliegen , al durf ik het niet meer :-|![]()
ik zal vanavond de hal boeken voor de 7e , ik denk wel dat er 6 personen of meer komen
heb er ook zin an , lekker ff vliegennnnn![]()
ik kom wel , maar siggy is nogal stil , bel hem ff
ik ben er 13;00u
ik heb nog even de antenne verplaatst in de accubox , nu staat de antenne vanaf de ontvanger recht omhoog , ben benieuwd
ja dat is zo
vindt autos ook leuk en zal een e revo ook niet afslaan
maar doordat vorig jaar aardig wat modelbouwcentjes heeft gekost
en de crisis ook bij mij modelbouwbuget is toegeslagen houd ik t bij t vliegen
maar nieuwjaarsvlucht heb ik zin aan
hoop dat de dazzler klaar is kunnen we formatie vliegen
oja 7 januari wil ik ook vliegen maar zit in de evenemente commissie dus zal op de receptie aanwezig zijn
volgende keer zeker van de partij
vliegennnnn?? Bashen en Crashen zul je bedoelen!! (zal wel even het nodige aan helectro spul in orde moeten maken voor de 7e, maar dat komt vast wel goed)
Hier wat filmpjes van de vorige keren.. lol
]
Doe je wel ff filmen ?
Ik ga de voorshocks er maar eens afslopen , umbrella seals erin , opnieuw vullen en er weer op zetten , dan is de eetsj pie aai baha weer klaar voor de strijd![]()
@ Spijker ,ben je al langs gereden ?![]()
![]()
![]()
Siggy ben er straks nou wel of niet?Anders kenne we ff af lope legge rekenen,dat GELD ook voor jou Junkie.
ik snap het , kom je de volgende keer gezellig vliegen , ik noteer je vast
LOL , gaan we weer herhalen
ik doe mijn best
corby , sigge& ikke zijn om 13;00u op ht
tot straks![]()
daarom ff uitwaaien op htIk ben niet helemaal fit maar kom toch ff naar HT
Begin aardig opgebrand te raken, ben aan varkkantie toe denk ik :shock:
komt goed ben zeker de volgende keer van de partij
trek je wel wat warms aan ben net buiten geweest op een open vlakte maar ehh er staat een snerpende koude windt
Klut!
Net ff gebeld met:![]()
Blijkt dat ze dus niet met Post.nl werken,maar met GLS...
![]()
Gelukkig heb ik mijn tijd niet met wachten verknoeid...
Nu is mijn nieuwe zender door het :xmas:-klusje een stuk betaalbaarder geworden
edit:
...dat wordt dus nie rijden nie dit weekend...:?
What's new ????:rolling::rolling:
Nog een paar maandjes,staan ze weer te koop.:murder: :rolling:What's new ????:rolling::rolling:
Nog een paar maandjes,staan ze weer te koop.:murder: :rolling:
Jullie moeten de groeten hebben van jullie respectievelijke families (apen, olifanten, geuren, luie varkens, gieren enz.).![]()
Ga er ook even tussendoor rijden :shock:,met de 1:1Jullie moeten de groeten hebben van jullie respectievelijke families (apen, olifanten, geuren, luie varkens, gieren enz.).![]()